Hoi allemaal.. Ik ben nu al een dikke week misselijk en nu had ik nog een minstreel test liggen.. Alleen die test is al van januari 2014. Meteen na gebruik kwamen allebei de streepjes meteen op.. Zou de test misschien over datum zijn.. Ik dacht dat het 2de streepje pas na een paar minuten kwam.. Ik wacht anders nog een paar dagen af voor de volgende test..
Poeh, ik weet niet hoe dat met testen zit, maar ik zou 'm niet meer vertrouwen als 'ie 2.5 jaar over de datum is. Zou gewoon een nieuwe proberen. Hopelijk geeft die ook direct 2 streepjes aan! Succes!
2,5 jaar over datum is niet geldig meer hoor. Zou m als negatief beschouwen en morgen een nieuwe halen..
Ik heb hem in januari 2014 gekocht dus hij zal geen 2,5 jaar overdatum zijn, maar ik weet zoiezo niet hoe lang de houdbaarheid is van die tests.. Ik had het doosje er niet meer bij.. Maar ik ga het toch nog een keer proberen, morgen..
Toch denk ik dat een test niet zomaar zo positief uitslaat als je niet zwanger bent. Ook al is hij eventueel over de datum.. maar dat is puur mijn gevoel. Dus ik zou zeggen, morgen testen, en laat het weten, ben benieuwd!
Houdbaarheid staat toch ook altijd op de verpakking van de test zelf. Ik denk dat ie gewoon betrouwbaar is!
Houdbaarheid staat er meestal wel op idd.. Denk dat ie goed is, maar zou voor de zekerheid n nieuwe doen
Bedankt allemaal.. Ik heb er de clear blue nog achteraan. Gedaan en die geeft ook 3+ aan.. Dus geen twijfel mogelijk..