Hallo dames, Even een vraagje voor jullie. Ik heb ovulatie testen gedaan deze maand en had op een gegeven moment een test waarbij de linkerstreep echt nog duidelijker was dan de rechter. Mij leek dat dit dé positieve test was. Daarna heb ik voor de zekerheid door getest en ook de 5 dagen er na lijken positief? De laatste is van gister, dus kan zijn dat vandaag weer even goed zo uit ziet. Edit; ik test altijd 's avonds om dezelfde tijd, geen ochtendurine dus. Iemand enig idee? Liefs
Opvallend!! Toch springt er één echt uit, dat zal dan je piek zijn. Waarom ze echter zo donker blijven???
Bedankt voor jullie reacties! Nee ik heb nog geen zwangerschapstest gedaan, maar gezien ik pas (als het goed is) net over mijn eisprong heen zit, zal dat ook niet nodig zijn nu. De 6e van onder springt er uit he? Toen ik die had dacht ik ook direct dít is de posi test! Alleen snap niet dat ze zo donker blijven. Ze zijn echt even donker als de controlestreep..
Hoi, Ik heb dit zelf ook 4 dagen gehad, om de dag klussen heb je de meeste kans heb ik me laten vertellen hier op het forum. Succes!
Ja het gaat niet om het klussen haha. Is vooral om te kijken óf en wanneer ik een eisprong heb hahahaha! Dus dat wordt zo niet makkelijker.
Ik heb dat ook wel eens 2-3 dagen. Heb het toen opgezocht, en waar het op neer kwam is dat je moet uitgaan van de 1e echt positieve test, dat dat dan de piek is. Wat het verder betekent ben ik vergeten
In de bijsluiter van sensitest ovutesten staat als ik het mij goed herinner net zoals Ijsthee al zegt. De eerste positieve test moet je aanhouden de andere niet.