Gisteren 8dpo negatief en vandaag 9 dpo licht streepje. We hoeven zelf niet te turen maar op de foto zie je het streepje veel minder goed.. Zien jullie em? Deze foto's zijn van hetzelfde moment maar vanuit andere lichtval.. View attachment 521070
Ik zie ook een heel licht streepje. Had zelf ook tijd geleden ongeveer exact zo'n streepje op 8/9 dpo. Helaas dag erna wit.. hopelijk loopt ie bij jou wel op.
Ik heb echt geen flauw idee. Streepje verscheen wel binnen afleestijd. Heb verder altijd witte testen en ook een midstream test van een ander merk gaf een héél licht streepje, nog lichter dan de kv. Maar lees wel vaker over vals positieve testjes. Geen idee wat het bij mij was, ik heb er alleen wel van geleerd, om niet meer zo vroeg te testen was een keer en nooit meer. Gewoon zooo balen...
Is ie in het echt roze? En stond ie er binnen de tijd? Ik ben minder positief dan de rest helaas Over een paar dagen zou je wel duidelijkheid moeten hebben. Succes! ☘
Jazeker hij was er binnen 5 min en mooi roze.. maar op de foto is dat helaas niet zo duidelijk.. vind het streepje juist nu na een langere tijd weer vager worden heel vreemd.. Zou ik morgen al een donkere streep moeten zien of gaat dat niet zo snel na 1 dag?
Ik kon het niet laten en heb toch een testje gedaan maar ga nu naar je luisteren en idd pas over 2 of 3 dagen weer testen want hij is niet veel donkerder View attachment 521136