Eisprong nu geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door anoniem26, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Hallo allemaal,

Hoop dat ik reacties krijg op mijn vragen.
    Ik kreeg advies van de gynaecoloog om afgelopen zondag te klussen aangezien mijn ei afgelopen vrijdag 14 mm was.
    Nu heb ik de afgelopen dagen nog door getest met ovulatie testen.
    Onderste foto is van een half uur geleden. Is mij eisprong nu vanmorgen geweest of gisteren al? En is hij überhaupt al geweest?
    Heb nu wel last van buikpijn het gevoel alsof je ongesteld moet worden zeg maar.

Alvast bedankt!

20140210_131819.jpg

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Volgens mij is je eisprong nog niet geweest, de streepjes zijn niet beide even donker geweest.
    Doortesten nog maar :)

3. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Waarschijnlijk geven mijn ovulatietesten niet echt SUPER knallers? Dat kan toch ook ofniet?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Deze moeten zeker wel kunnen knallen maar hebben ze nog niet gedaan bij jou.

5. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Oke maar dan snap ik niet waarom een gynaecoloog zegt dat zondag de beste dag is om te klussen. Ik test eind middag nog wel even weer. Testen van action zijn ook goed toch? Toch maar eens even een andere proberen denk ik

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zijn deze testen van 1x per dag of heb je ook 2x op een dag getest, ik zie namelijk geen data of tijden staan?
    Als het zo is dat je 1x op de dag hebt getest heb je misschien je piek gemist met het testen.

7. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ja 1 x per dag getest! Iedere keer rond 13.30u in de middag.
    Dus denk eerlijk gezegd dat mn piek in de avond is geweest na mijn test. Aangezien de ene laaste en die er boven aardig donker waren en nu ineens licht. Ik blijf iig nog even testen voor alle zekerheid. Maar heb ook buikpijn dus denk dat hij dan wel al is geweest maar ik die Piek gemist heb. Gelukkig de afgelopen dagen wel flink geklust!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik vind ze ook niet positief. Of je hebt piek net gemist, of je eitje groeit gewoon wat trager.

Heb je verder iets van slijm opgemerkt? Als mijn ei geweest is, is het vruchtbaar slijm namelijk snel weer weg.

Ik zou voor de zekerheid deze week nog even doortesten.

9. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Nog meer met ervaringen?

10. Miertje2006

26 sep 2012
    84
    0
    6
    #10 Miertje2006, 10 feb 2014
    Laatst bewerkt: 10 feb 2014
    Qua eisprong lopen we gelijk :).
    Denk dat je je piek idd gemist hebt.
    Dit zijn mijn ovulatietestjes van vrijdag, gisteren en vandaag. Mijn piek was gisterenavond.
    Sorry iPad plaats ze ondersteboven :D.
    Voor de zekerheid nog even doortesten maar ik denk dat je je eisprong vandaag hebt.
    Als je je piek hebt gevonden springt je ei binnen 24-48 uur.

11. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik denk dat ie nog moet komen!
    Maar ja, als de gynaecoloog zegt dat je zondag 'moet' klussen dan kan het indd ook zo zijn dat je de piek gemist hebt!
    Ik zou nog even door testen! Zo zag die van mij eruit! :) Was zeker positief :) En de dagen erna werd het streepje weer lichter!
    Nu nog wachten tot de NOD! Wachten duurt lang.. pff waren we maar 2 weken verder!

Bijgevoegde bestanden:

12. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik snap niet waarom mijn banner zegt dat ik mijn eisprong vandaag heb! Gelukkig zijn we alweer 4 dagen verder :)
    Nog 11/12/13 dagen te gaan :)

13. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Bedankt inderdaad we lopen gelijk op! Dan denk ik inderdaad dat ik hem heb gemist. Gisteravond niet meer getest inderdaad. Wel geklust dus dat is dan maar goed geweest ook denk ik. Mn buikpijn en druk is behoorlijk. Maar ik zal nog even doortesten. Vanavond en morgenmiddag etc ook nog maar even. Voor als mn ei wel langzaam groeit.

14. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Ik test inderdaad nog even door deze week FLORA. Denk dat ik hem helaas gemist heb dan. Aangezien het verschil met gister middag en nu wel heel erg veel verschilt en vooral nu hij volledig droog is. Nee nu geen slijm te bekennen. Wel had ik zaterdag ineens heel veel zin ;) en nu steeds behoorlijke buik pijn.

15. Miertje2006

26 sep 2012
    84
    0
    6
    Voor de zekerheid gewoon nog even doortesten idd, dan weet je het zeker.
    Heb gisteren 3x getest en je ziet het een behoorlijk verschil, dus je kan je piek ook zomaar missen.
    Heb vandaag ook behoorlijk pijn in mijn buik, dus is zeker mijn eisprong. Ook flink geklust de afgelopen dagen ;) dus nu wachten tot we kunnen testen :D.

16. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Inderdaad die van jou is echt positief! Ga er vanuit hem gemist te hebben maar we testen nog eventjes verder. Soms wordt je er zo zat van he :p En inderdaad nu nog even 2 weken wachten voor ons beide en hopen dat we dan eindelijk eens een postieve test in handen mogen hebben! Dan hoef ik ook niet meer starten met Clomid.

17. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Inderdaad mijn test van zaterdag was al ineens veel donkerder dan eerder maar niet positief en die van gisteren was ook nog vrij donker maar dat was inderdaad in de middag dus voor het zelfde geld heb ik de piek gisteravond gehad en dus niet getest. Aangezien het klus advies ga ik daar dan maar vanuit. Maar we testen nog even door dan weet ik het zeker. Maandag 17-2-2014 moet ik weer bloedprikken en dan kunnen ze zien of ik inderdaad een eisprong heb gehad. Jij hebt dus ook vandaag behoorlijke buikpijn? Ik ook hoor vreselijk en lage onder rug pijn en soort druk van onderen (moeilijk uit te leggen). Mijn ene laatste test was van gistermiddag 13.00u zie je dan een beetje gelijkenis met de 2e test van jou van gisteren??

18. Miertje2006

26 sep 2012
    84
    0
    6
    Ja buikpijn en idd een druk van onder, niet prettig in ieder geval.
    Ja vind ze behoorlijk gelijk als ik zo kijk, vandaar dat ik denk dat jou piek ook gisteravond is geweest ;)

19. Cindy1980

Cindy1980 Actief lid

2 mei 2007
    162
    0
    0
    Groepsbegeleidster
    Roermond
    Ik denk dat je eisprong vandaag is geweest want in mijn ogen was die gister positief ! Mijn ovulatietesten werden ook nooit zo donker als de controlestreep !

20. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Toch wel he?? Ik dacht al eerder te hebben gelezen dat er mensen waren die geen echte knallers te zien kregen bij ovulatie testen! Bedankt voor je reactie trouwens. Welke testen gebruikte/gebruik je? Maar heb nu vandaag ook nog steeds buikpijn en lage rug pijn. Dus ga dan weer twijfelen :$

Deel Deze Pagina