Dames, Vanmorgen test gedaan en ineens zag ik een streepje maar hij is niet in zijn geheel verkleurd. Binnen 5 min zag ik de onderkant iets verkleuren en ik dacht zal wel verkeerd zijn, daarna verkleurde bovenkant ook alleen in midden niet echt.. Niet gedronken en weer test gedaan maar die werd echt veel later pas ietwat zichtbaar.. Dpo 10 zit ik nu Graag hoor ik jullie mening!
Ik zie wat je bedoelt, officieel is die negatief. Maar op de middelste zie ik ook een streepje, dus ik ga er vanuit dat je al een beetje blij mag zijn, ook al is het wel heel vroeg. Hopelijk over een paar dagen een knaller!
Ik zou nog van negatief uit gaan en morgen opnieuw testen. Dr test van vandaag is niet geldig en die van gisteren is te erg opgedroogd om een mening over te kunnen geven.
Die middelste was van gister.. Daar heb ik water uiteindelijk bij gebruikt omdat die zo geel was geworden (inmiddels is die er niet minder geel van geworden ) Maar die van vandaag vind ik toch vreemd
De enkele van vandaag.. Maar de tweede van vandaag is echt veel lichter terwijl ik vanmorgen nog niet gedronken had, wel andere versere urine maar hij was wel geconcentreerd. Kan het zo zijn dat er bij de tweede plas minder hcg zat? Ondanks ik niks gedronken had. Het was wel geconcentreerd.
Deze zijn positief hoor. Bij 't rare lijntje is de kleurstof gewoon niet helemaal mooi doorgelopen. Spannend
Heb je ook een foto van de tweede test van vandaag? Ik zie op de test van gister en die van vandaag een (nietdoorgelopen)streepje.
Ook al is de streep niet helemaal doorgelopen, naar mijn mening is hij toch donkerder dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd