Hoi allemaal, Ik weet het is dom maar gisteravond een action Zwangerschapstest gedaan en net gekeken en nu zie ik heel licht een streepje, Wie is bekend met indroogstreepjes vd action testen? Ik namelijk niet heb ze vorige zwangerschap ook grebruikt en nooit indrogers gehad.
Ik heb met de action testen nog nooit een indroogstreepje gehad en ik heb er heel veel versleten. Ga je nog een keer testen?
Ja ik moet straks even een nieuwe lading halen ze waren vd week op bij de action dus hoop dat ze zijn aangevuld ben heel benieuwd
Ik hoop dat het iets is dan voelde afgelopen dagen wel steeds krampjes maar vd helemaal niks, of ik heb het me ingebeeld :l
Geen indroog streepjes alleen moet je wel iets binnen de tijd zien dacht ik / het 2e streepje moet wel een roze kleur gloed hebben. Nog een testje miss 🤗 Spannend
Geen idee. Wat ik wel weet, is dat in alle bijsluiters (dus ook die van de Action) een maximale afleestijd staat. En die staat er niet voor niets, maar met een reden. Er kan dus een streepje na afleestijd verschijnen welke niks met een zwangerschap van doen heeft. En dat hoeft dus niet altijd te gebeuren! Dus dat je nooit een indroger hebt gehad, wil niet zeggen dat er bij de Actiontesten nooit een streepje na afleestijd kan verschijnen. Ik verwijs daarbij weer naar de afleestijd in de bijsluiter. Even opnieuw testen en dan echt binnen de tijd aflezen.
Net getest maar deze geeft niks aan. Maar heb volgens mij wel een late eisprong gehad. Had bij eerste zwangerschap in het begin ook pas een streep na afleestijd