Indroogstreepje action test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 15augustus, Feb 15, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Ik weet het is dom maar gisteravond een action Zwangerschapstest gedaan en net gekeken en nu zie ik heel licht een streepje,
    Wie is bekend met indroogstreepjes vd action testen? Ik namelijk niet heb ze vorige zwangerschap ook grebruikt en nooit indrogers gehad.

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik heb met de action testen nog nooit een indroogstreepje gehad en ik heb er heel veel versleten. Ga je nog een keer testen?

3. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ja ik moet straks even een nieuwe lading halen;) ze waren vd week op bij de action dus hoop dat ze zijn aangevuld ben heel benieuwd

4. Amch

Amch Fanatiek lid

Jun 21, 2015
    1,014
    388
    83
    ik ook nog nooit een indroger

5. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ik hoop dat het iets is dan:) voelde afgelopen dagen wel steeds krampjes maar vd helemaal niks, of ik heb het me ingebeeld :l

6. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

Jan 19, 2017
    625
    585
    93
    Female
    Drogist / Manager
    Geen indroog streepjes alleen moet je wel iets binnen de tijd zien dacht ik / het 2e streepje moet wel een roze kleur gloed hebben. Nog een testje miss 🤗 Spannend

7. Bloemp27

Bloemp27 Lid

Oct 23, 2016
    71
    85
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk 1x een indringer te hebben gehad op Action, maar kon ook vroege miskraam zijn..

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geen idee.

Wat ik wel weet, is dat in alle bijsluiters (dus ook die van de Action) een maximale afleestijd staat. En die staat er niet voor niets, maar met een reden. Er kan dus een streepje na afleestijd verschijnen welke niks met een zwangerschap van doen heeft.
    En dat hoeft dus niet altijd te gebeuren! Dus dat je nooit een indroger hebt gehad, wil niet zeggen dat er bij de Actiontesten nooit een streepje na afleestijd kan verschijnen. Ik verwijs daarbij weer naar de afleestijd in de bijsluiter.

Even opnieuw testen en dan echt binnen de tijd aflezen.

9. 15augustus

15augustus Actief lid

Dec 7, 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Net getest maar deze geeft niks aan. Maar heb volgens mij wel een late eisprong gehad.

Had bij eerste zwangerschap in het begin ook pas een streep na afleestijd

Share This Page