Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier, maar heb al wel een hele tijd meegelezen met jullie verhalen, problemen en vragen. Ik probeer sinds ruim een half jaar zwanger te worden maar tot op heden was het niet gelukt. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, je kan er bijna de klok op gelijk zetten. Echter had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar het bleef bij een klein beetje bruinig slijm/afscheiding. De dagen erna was het niks of een heel klein beetje bloed (ofzo) met afvegen. Ik heb een test gedaan maar deze was negatief. Ik heb wel last van lage rugpijn maar dat heb ik wel vaker. En ik heb een soort van drukkend gevoel in mijn onderbuik. Herkend iemand dit? ik hoop natuurlijk dat ik zwanger zou kunnen zijn, ook omdat ik ergens las dat je best last kan hebben van een heel klein beetje bloedverlies.
Je weet pas of je overtijd bent, als je weet wanneer je eisprong is en hoelang je LF is. Want zelfs bij iemand die regelmatig is, kan een eisprong best opeens een keer later zijn dan gewoon. Als je echt overtijd bent en de test is negatief, dan ben je op dit moment niet zwanger. Of in ieder geval niet ver genoeg om een test te laten verkleuren.
Jeetje wat ingewikkeld allemaal, vanmiddag een heel klein stolseltje verloren maar verder minimaal bloed. Ik werd er verdrietig van. Ik zal komende dagen afwachten en kijken hoe hetbzich verder ontwikkeld. Soortgelijke verhalen heel welkom