Hoi, hoi, Ik dacht deze maand echt dat het raak was, was zo'n 1,5 week voor NOD beetje misselijk, borsten waren erg gespannen en lijken wel dikker, moe en opgezette buik, krampjes rommelende darmen . Maar 3 dagen voor NOD (NOD = 8 januari geweest) beetje rare ongi pijn, en verloor ik ineens laat op de avond heel klein beetje bloed, dus ik dacht k..! te vroeg ongi? maar de volgende dag was het niet eens voldoende om een inlegkruisje te vullen, en een tampon kreeg ik ook niet in (normaal gebruik ik er ongeveer 3á4 per dag als ik ongi ben) bloed was wel heel dik? en donkerrood? slijmerig? ?, volgende dag alleen nog bij afvegen, en 7 januari helemaal niets meer. Heb de 8e toch maar getest, maar was negatief. Heb toch sterk het gevoel dat ik wel zwanger ben, maar durf niet meer te testen. Heb wel nog steeds beetje raar gevoel in onderbuik, beetje misselijk met vlagen, moe en opgeblazen gevoel . Zijn er mensen die dit ook wel eens hebben meegemaakt, en die late toch zwanger bleken te zijn? en wanneer teste je dan positief? Wordt inmiddels langzaam gek, en betaal me scheel aan testen..... Liefs SV1
is je ongi nu al doorgezet of nog niet? Kan best zijn dat je zwanger bent hoor en dat je pas later posi test omdat je mss niet zoveel HCG aanmaakt. Weet je wanneer je je ei hebt gehad? mss issie later gekomen dan je dacht en heb je last gehad van innestelbloed. Zou over een paar daagjes nog eens testen
Hoi Kweb, Het is niet doorgezet, alleen bij het afvegen, soms een beetje rose maar niet echt bloed, en je moet er echt goed voor kijken. Ik heb geen idee wanneer mijn ei precies is geweest, ik voel dat nooit Ben erg moe, en heel erg humeurig, kan niet zoveel hebben op het moment, heb vandaag dan ook dagje vrij genomen om mijn collega's te sparen, maar nu moet mijn vriend het vergelden Hoop zo dat ik zwanger ben, wat denken jullie?
Hmm, als ik het zo lees...je zegt dat het wel heel donker was van kleur...kan ook zijn dat je even zwanger bent geweest en dat ongi nog door moet zetten...moeilijk te zeggen... De enige manier om erachter te komen is toch weer een testje te doen... Sterkte en hopelijk ben je zwanger!
ik heb een paar rondes eerder dit opkk gehad..tanminste zoiets.. beetje rozige bloed, en daarna niets.. ben helaas enkele dagen later wel ongi geworden.. dus niet echt positief van mij om het te zeggen, hoop dat t voor jou wel positief is! succes!
Hoi, Ben nog steeds niet ongi, verlies wel al 3 dagen beetje bruinig slijm. Heb ook steeds rare steekjes links en dan weer rechts onder in mijn buik (eierstokken?) Beetje misselijk, en moe maar vooral erg rustig/makkelijk (valt op want ben normaal erg snel gestressed) Morgen ga ik weer testen, en even langs de huisarts Duimen dus
Hoelang ben je al gestopt met de pil? Klachten van ontpillen kunnen namelijk helaas lijken op zwangerschapskwaaltjes en ook lijken ongi-kwaaltjes op zwangerschapskwaaltjes.
Ben nu ongeveer 4 maanden gestopt. Heb je dan nog steeds ontpillings verschijnselen? Ik ben inmiddels 11 dagen overtijd, maar een negatieve bloedtest rijker. Helaas, ik moest over een week nog maar een thuistest doen van de ha. Ik wacht wel gewoon, wordt arm van die testen! Af en toe denk ik het wel dat ik toch zwanger ben, maar dan had die bloedtest toch posi moeten zijn? volgens de ha. zou ik ook een late eisprong gehad kunnen hebben? dat de test met 5 dagen overtijd toen nog neagtief was, maar dat geloof ik niet zo. We gaan gewoon naar de volgende ronde, maar ja dan had ik inmiddels toch ook wel ongi moeten zijn? Of niet? Ik snap er helemaal niets meer van........
Het kan best zijn dat je nog aan het ontpillen bent. Dit kan ook een half jaar duren tot zelfs een jaar.
hmm is inderdaad een beetje lastig waar je nou vanuit moet gaan... Ontpillen kan inderdaad heel lang duren, soms kan je zelfs een paar mnd een normale cyclus hebben en dan ineens veel langer.