Ovulatie test meteen positief!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sarmar, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb een cyclus van 33 dagen, ik ben vandaag begonnen met testen (eerste keer btw) Nou dat heb ik dus gedaan vanmiddag om 1 uur en hij was gelijk positief 2 lijnen precies dezelfde kleur me man heeft ook gekeken en zei ook dat het dezelfde kleur was. Is dat normaal dat het meteen positief is? En wanneer is nou mijn eisprong is die al geweest? we hebben gisternacht rond 12 uur geklust! Kan het raak zijn?

Ik hoop op reactie

heel veel groetjes

S.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Nog een paar keer klussen deze dag vanavond morgenvroeg morgenavond de ochtend daarna die avond en de zondag de hele dag :).. Dan zit het vast wel goed hahahah ..

Grts

3. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    De vraag of hij gelijk positief kan zijn is natuurlijk moeilijk te beantwoorden. Je weet niet hoe hij gisteren had geweest.
    Ik zou vanavond nog een keer klussen en morgen.
    Ik heb wel eens gehoord dat 2 of 3 dagen voor ei goed is, omdat de zaadjes dan al liggen te wachten om het eitje te kunnen bespringen.
    Toen ik zwanger werd hadden wij 5, 3 en 1 dag voor de eisprong geklust en op de dag van de eisprong.
    Welke test heb je trouwens gebruikt?

Veel plezier straks.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Een posi test kan natuurlijk. Dan heb je op de goede dag getest haha. Je eitje komt nu tussen de 24 en 48 uur. Zou morgen nog een keer testen. Persoonlijk denk ik niet dat het goed is om zo vaak op 1 dagen te klussen. Heel toevallig heb ik van de week gelezen dat meerdere zaadlozingen op 1 dag niet bevoordelijk is voor de kwaliteit van de sperma. Zou zowiezo vanavond wel klussen. Jullie hebben het gister gedaan dus das ook goed en dan idd morgen (als het kan) op de dag nog een keer en dan afwachten.

Suc6 :)

5. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie reacties dames!

Ik had nog een ander vraagje misschien een beetje raar hoor maar ik zie heel vaak bij de onderschirft van members bv dit staan bij annie1979

pendels: 2x jan meisje, 2x feb meisje en 1x mrt meisje

Wat word daarmee bedoelt ?

Groetjess

6. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Er is een onderwerp bij het topic zwanger worden: Geloof je ook in een naald aan een draad (of zoiets) dat is het pendeltopic. Daar zitten meiden die pendelen. Je kan die meiden een pb`tje sturen met je naam en geboortedatum en dan gaan ze voor je pendelen wanneer je zwanger wordt. Je moet het natuurlijk met een korreltje zout nemen. Het is meer voor de grap. Er worden ook lijsten bijgehouden welke pendelaars het goed hadden en welke niet

7. Sarmar

Sarmar Lid

Jan 13, 2009
    54
    0
    0
    Hey dames net weer getest en het streepjes is iets lichter als gister..
    vertel me jullie ervaringen !
    @annie1979 ik gebruik de testen van pregnafix ik woon in Duitsland ik weet niet of de testen in NL ook verkrijgbaar zijn

groetjes

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

als je test nu lichter is dan is je was je ovu test w.s. gister wel positief. dus van gister gezien 24 tot 48 uur de tijd dat je eitje springt! dus klussen klussen klussen! bij mij sprong mn eitje ook echt pas 2 dagen na mn posi ovu test, ( weet ik doormiddel van temperatuur kaartje)

in iedergeval suc6!

Share This Page