ovulatie test mislukt ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robing, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    da's zoals ik het lees bij jou het teken dat je je eisprong hebt gehad, want dan stijgt je temp...blijf je nu op hetzelfde tijdstip tempen merk je gauw genoeg of je temp weer daalt voor je nod (niet goed dus) of hoog blijft (iets meer hoop) en dat het mischien raak is...???

hoe dan ook heel veel succes :D

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Dus je had direct bij je eerste test een positief resultaat? Daarna nog een keer getest op vrijdag en toen weer (of nog steeds) een positief resultaat.

Factoren die dit zouden kunnen verklaren zijn een dubbele eisprong of een (eerdere) zwangerschap.

Zou je voor mij morgen nog eens willen testen? Ik stuur je wel een nieuwe test toe.

Je hebt niet net een miskraan gehad?

Lotte

3. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    jawel op 7 juli een miskraam gehad, maar daarna alweer ongesteld geweest.. kan dat er nog mee te maken hebben?

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ja dat kan er mee te maken hebben.

Als je nog testen hebt, zou je er dan morgen nog één willen doen? En de uitslag daarvan even laten weten.

Lotte

5. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    is goed, ik heb nog testen, ik laat het weten morgen ! Ing

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    een lh piek neem je in principe alleen maar waar voor je je eisprong hebt, als je eenmaal zwanger bent, heb je dus ook geen eisprong meer.......kijk het gewoon even aan meid, of gooi er gewoon nog een of twee tegenaan, mischien heb je wel een dubbele eisprong..

met een mk heeft het bij mijn weten niks te maken , want een ovulatietest reageert alleen maar op de hormonen die vrijkomen voor je je eisprong hebt....(maar dat kan ik dus mis hebben)

7. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    we gaan het zien en merken, ik heb nog genoeg testen..... dank voor jullie reacties allemaal !!
    ben toch weer wat wijzer geworden op deze vrijdagavond.
    Ing

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wens je in ieder geval heel heel veel succes meid... ;)

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ik ben toch nog even verder gaan zoeken want het zat me niet lekker.

En wat ik al eerder zei klopt. Het kan duiden op een zwangerschap, wanneer je zwanger bent kunnen ovulatietesten een positief resultaat geven. Ook na een miskraam kan een ovulatietest een postief resultaat geven. Ik weet niet precies hoe het zit maar dat heeft te maken met de moleculaire samenstelling van hcg en lh. Deze lijken enorm op elkaar waardoor een ovulatietest een postief resultaat laat zien (het werkt niet andersom trouwens).

Het kan ook zijn dat door stress of andere oorzaak je lichaam als het ware moeite heeft het eitje los te laten of dat er daardoor twee eitjes vrijkomen.

Ben benieuwd naar je test morgen.

Lotte

10. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    mmmmm, jawel deze derde test is ook positief dus.. snap er niets meer van..
    Ing

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Lotte
    Maar zou het zo kunnen zijn dat Robing maandag een eisprong heeft gehad ..bevrucht is en dat de ovulatie-test dat nu oppakt en daarom positief test?? Is dat niet veelste kort op elkaar??
    Robing heeft juli een mk gehad en daarna een menstruatie.

Ik vraag me af hoe het komt deze postieve testen bij haar.
    (Ik gebruik ook ovu testen en heb ook een MK gehad dus ben erg benieuwd_

@Robing
    Vreemd he..

Liefs Mirre

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ja waarschijnlijk heb je maandag je eisprong gehad en ben je nu zwanger. Dat verklaart de postieve ovulatietest.

Ik zou een afspraak maken met de gyn om bloed te laten prikken, ze kunnen dan kijken hoeveel hcg er in je bloed zit, een paar dagen later prikken ze nog een keer en dan kijken ze of je hcg gestegen is of gedaald, is het gestegen dan ben je inderdaad zoals ik al dacht zwanger, is het gedaald dan ben je zwanger geweest en reageert de test daarop.

Heel heel veel succes en ik hoop dat je zwanger bent !!

Liefs,
    Lotte.

13. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    dat zo heel apart zijn en heeeeel snel, ik kan het niet echt geloven maar ja een zwangerschaptest liegt ook niet (voor iedereen, ik heb vanmorgen ook een zwangerschaptest gedaan, deze was positief ?!) ik denk zelf dat het met de miskraam te maken heeft eerst een bloedtest en dan evt. geloven...... de zwangerschaptest was ook duidelijk mmmm nog maar ff niet al te blij worden !
    Ing

14. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Oo, Robbing wat spannend! Ik hoop voor je dat je zwanger bent meid, dat zou geweldig zijn!

Ik ga hard voor je duimen!!

Liefs

15. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    Ik ga maar bloed laten prikken volgende week dan weten we het zeker, ik denk echter nog steeds dat het met de miskraam te maken heeft gehad, we wachten "geduldig"af !!

Ing

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi robing,

wat spannend.
    ik hoop dat je zwanger bent.

groetjes chantal.

17. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, moest even bijlezen. Wat spannend Robing. Ik hoop zo voor je dat het toch raak is deze keer. Ik zie dat je al in ronde 17 zit. Ik ga heel hard voor je duimen.

Liefs, Jaycey

18. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    zeker spannend allemaal, ik snap alleen niet dat als het echt zo is dat de zwangerschaptest nu al positief is aangezien de eisprong pas afgelopen maandag was ?! misschien was mijn menstruatie na mijn miskraam wel helemaal geen menstruatie ?!
    Ing

19. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je weet maar nooit. Kan toch ooit wel, dat je nog wat bloed verliest, terwijl je zwanger bent. Was het ook helderrood bloed, of wat bruinig?

20. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    nee was wel minder als normaal maar zeker helder rood, menstruatie kwam na 2 1/2 week al na de miskraam en zoals je aan mijn banner kunt zien
    moet ik pas over een dag of 8 ongesteld worden, dus volgens mij redelijk onmogelijk allemaal.....maar inderdaad je weet maar nooit dus hoop heb ik altijd !

Deel Deze Pagina