ovulatie test mislukt ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Robing, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrien

patrien Niet meer actief

robing,
    heb je al gedacht aan een zwangerschapstest?
    misschien dat die wel.....

2. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    heb ik gedaan, deze was positief....

3. patrien

patrien Niet meer actief

jeetje jij maakt het wel tja hoe schrijf ik dat nou: spannend

dus eigenlijk ben je zwanger maar wel ongesteld geworden als ik het goed begrijp

4. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    ingewikkeld voor deze zondagmiddag he !
    ben inderdaad gewoon ongesteld geworden, zwangerschaptest is positief denk zelf dat ik nog zwangerschapshormoon in mijn bloed heb van de miskraam begin juli, aan de andere kant was de hcg waarde 2 dagen na de miskraam zo laag dat zelf een zwangerschapstest deze niet oppikt !
    met andere woorden ik snap er zelf ook niets van en maak het allemaal inderdaad wel lekker spannend en ingewikkeld
    Ing

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sjonge wat spannend allemaal zeg!!

Ik had trouwens in januari ook zoiets.
    Ik loop bij de gyn en die zag dmv echo dat het eitje bijna zou springen.
    Dus ik was ook met ovutesten begonnen en die was al positief,de dag erna weer en de dag daarna weer en de dag daarna weer,4 dagen lang had ik een positieve ovutest en toen was ik maar gestopt met de testen want werd er gek van.
    Mijn eisprong was zeker 2 dagen na de 1e positieve ovutest(gevoeld en gezien op de echo),dus zelfs na de eisprong was hij positief en ik was die ronde ook zwanger geworden :D (helaas een miskraam geworden :( )

Het schijnt dus zo te zijn dat bij sommigen de lh piek langer duurt dan 1 dag.
    En door zwangerschap kan een ovutest ook positief uitslaan.

Nou ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent hoor!!! dat mag zo onderhand wel na 17 rondes...

succes!!

6. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Het lijkt me ook niet dat je zo snel al positief kunt testen na je eisprong.
    Dus of je was al eerder zwanger of je hebt nog hormonen in je lijf door je eerder mk.
    Succes meid.

Silly

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het is en blijft enorm spannend.
    Ben reuze benieuwd hoe het nu echt zit!

Mirre

8. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    vanmorgen de Gyn gebeld, morgenochtend om 10:45 een afspraak, hij kon melden dat het allemaal mogelijk is (zwanger zijn) ik denk nog altijd van niet. maar we zullen het morgen merken! jullie horen het morgenavond van me !

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Spanned meid. Heel erg veel succes morgen, ik zal aan je denken en ben ook enorm benieuwd.

Liefs,
    Lotte

10. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Succes meid!! Ik blijf in ieder geval hard voor je duimen!!

xxx

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Succes straks !!

Groetjes Silla

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    SPANNEND!!!!!
    Succes straks bij gyn!!
    :oops: Ik durf het bijna niet uit te spreken, maar ik denk dat je best heel goed zwanger zal kunnen zijn!! ;)

Tot vanavond!

Mirre

13. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    pff nou goed we zijn niet veel verder, bloed laten prikken en het zwangerschapshormoon is veeeeel hoger dan na de miskraam, nu ben ik vergeten te vragen hoe hoog precies dit wijst in ieder geval op een nieuwe prille (of reeds bestaande) zwangerschap, op de inwendige echo was niets te zien, ze hebben nog gekeken naar een buitenbaarmoerdelijke zwangerschap dit was gelukkig niet het geval.
    as maandag weer bloedprikken als deze weer hoger is dan zit er toch ergens iets (misschien heeeel pril of toch op de verkeerde plek) dan weer een vervolg echo dus dat duurt allemaal nog een week of anderhalf.
    als het hormoon echt aanhoud en er valt dan nog niets te zien op de echo dan doen ze een kijkoperatie. Mijn gyn noemde me een apart geval (wel interessant voor hun trouwens)
    al met al ben ik niet echt verder, maar denk nog steeds dat het geen zwangerschap is (in ieder geval geen gewone...) ik zal jullie op de hoogte houden !

Ing

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Hoi Ing,

Hè jammer dat je nog geen zekerheid hebt gekregen zeg.
    Spannende dagen !! Ik vind het knap van je dat je voor jezelf een bepaalde zekerheid inbouwt door uit te gaan van het minst gunstigste, dan kan het straks alleen maar mee vallen.
    Ik vind het echt heel spannend en heb bij wijze van spreken op je zitten wachten.
    Ik wil je zo graag feliciteren ... nog even geduld ;)

Liefs,
    Lotte.

15. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    dat is lief en inderdaad ik denk dat het een soort zelfbescherming is om van het minst gunstige uit te gaan, na twee miskramen geloven we het pas als we het ook echt zien !! we moeten dus nog ff afwachten meer kan ik toch (helaas) niet doen !
    het is een apart verhaal dat nog alle kanten op kan !
    Ing

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi robing,
    je verhaal blijft spannend.
    ik hoop echt dat je zwanger bent.
    ik leef met je mee.
    liefs chantal.

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Jeetje Robing,...ik lees nu net je hele verhaal pas..... :confused:
    Jij houd het spannend zeg......ik ga heel hard voor je duimen dat het toch echt een keurige zwangerschap blijkt te zijn!!!! :D

18. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Jeetje Ing, dat wordt een spannend weekje voor je! Ik blijf gewoon stug door duimen!!

xxx

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    spannend meid ...ik zal voor je duimen

20. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    even een update, ik ben er inmiddels achter dat de HCG waarde 250 is, op 7 juli bij mijn miskraam was deze 20, dus het lijkt er wel een beetje op, maandag weer bloed laten prikken..
    ik begin al weer lichte buikpijn te krijgen, dat kan natuurlijk kloppen aangezien de NOD dinsdag zou moeten zijn........ wachten maar dan !.

ing

Deel Deze Pagina