Ha meiden! Hoe tellen jullie na je miskraam? Ik was in de derde ronde zwanger, 10 weken geweest en toen een miskraam. Ga ik dan nu voor ronde 4? Want er heeft tuurlijk wel 2 en halve maand tussen gezeten. Of natuurlijk gewoon eerste ronde na mijn miskraam. Dat kan ook. Gewoon even nieuwsgierig
Hoi Silly, ik ben gewoon weer overnieuw gaan tellen, vanaf dat de mk begon. Voor mij is het nu dus ronde 3 (donderdag testen....) Maar het is voor iedereen verschillend. Ik ben bang dat ik mezelf anders totaal gek maak, zo van, wat zijn we lang bezig en lukt het nog niet.. Liefs, Joanne.
Bij mij in juli mis gegaan in ronde 3 en zit nu in 4, maar ik was maar vijf dagen overtijd met een positieve test toen het mis ging...
Hi Silly (hihihi zo wordt ik ook vaak genoemd) Ik was in ronde 4 zwanger... Ik zit nu in ronde 7 (= 3e ronde na miskraam) Zo doe ik het eigenlijk.... Groetjes Silla
Hi Silly, ik tel weer anders... dit is voor ons gevoel (lichaam en geest zijn weer een beetje op orde) de 1e ronde na mijn 1e ongi na mk/curretage voor een derde kindje liefs
hoi ik zou ze gewoon meetellen hoor.. ik zit nu in ronde 8 incl 2 miskramen... dit is mijn eerste ronde na mk en over 7 daagjes de nod IIEIIEIEE zenuwachtig maar goed.. hopelijk is het snel weer raak voor ons allemaal
Hoi silly43, Ik ben opnieuw begonnen met tellen. Ik was in de dere ronde zwanger en ben met 12 wkn gecurreteerd. Nu 6e ronde na de miskraam. Is wel zo eerlijk voor jezelf vind ik je bent immers zwanger gewees!! 10 wkn is niet niks toch? Groetjes Pat
pat dat is ook zo je bentzwanger geweest al is het 6 weken al is 12 weken want al draag je de zwangerschap uit daarna beginnen ze weer opnieuw met tellen dus is het wel zo eerlijk dat je na mk ook weer opnieuw begint met tellen gr maria
Nou bedankt allemaal voor jullie antwoorden!!!! Ik kan er weer wat mee. Ik denk dat ik het maar op de rondes NA de miskraam houd!!!
Ik ben opgehouden met rondes tellen, want door mijn miskramen ben ik de tel kwijtgeraakt. Groetjes, Wendy