Ik heb een test gedaan van kv, 2 voor 5 euro. Zelf zie ik een streep maar de camera ziet hem niet zo goed??? HELP!
Op foto 3 lijk ik een licht 2e streepje te zien. Morgen of overmorgen nogmaals testen om te kijken of deze duidelijker is geworden? Spannend hoor...
Ja, ik zie ook een streep en hoef m'n pc niet eens te kantelen Succes en morgen met ochtendurine nog eens testen! Selma
Sorry meis, ik zie niks, maar ik ben in afwachting van mijn bril..... Denk niet dat ik een goede maatstaf ben.....
Ik zeg, HARTSTIKKE ZWANGER! Lichte streep is ene streep en hij is overduidelijk roze. Morgen of overmorgen even ter bevestiging weer testen.
ik zie ook een streep hoor! En je banner klopt wel.. Er staat dat je 3 dagen voor je testmoment zit. Alleen geeft de ticker het wat vreemmd aan
Juud ik zie ook een streep op alle 3 zie ik iets heel lichts! Op de eerste kan ik hem ook wel zien!! Hoop het zo voor jullie!!!
ik zie ook een vaag streepje !! als je de 28e je nod hebt zou ik die dag in de ochtend nog een keer testen dus als je dan zwnger bent is ie vast een stuk duidelijker !!!!
Zie weer een streep hoor! Morgen nog eens testen of een dagje wachten en dan nog een keer! Hoe voel je je verder dan?