Heeft iemand ervaring met de kruidvat early testen? Vanmorgen 1 gedaan en duidelijk een + Action test negatief. Denk dat ik misgerekend heb met nod of langere cyclus dus het weekend mijn nod. Hoop zo dat het raak is hihi, maar alle negatieve ervaringen welkom hoor, wil me niet blij maken.. Foto's is mijn album, alleen vanmorgen foto gemaakt nu met daglicht super goed zichtbaar blauwe lijntje.
Ik vind het echt baggertesten en moeilijk af te lezen. Hier was 'ie negatief terwijl de andere testen een duidelijk zichtbaar tweede streepje gaven. Ik zie overigens ook geen plusje op je test maar dat kan ook komen door de uploadkwaliteit. Mijn voorkeur qua testen gaat uit naar die van de Kruidvat en dan de 2 voor 5,-. Die zijn veel gevoeliger dan de Early variant. Misschien daar even een testje van doen? Succes!
Ik zie wel een heel licht streepje, maar lees nooit zulke positieve verhalen over deze testen! Zij zou indd de 2v5 van kruidvat proberen en hopen op een mooie streep
Ik zie op beide testjes een streepje hoor meid. Die plus testjes vond ik ook best onduidelijk. Maar op die van de Action zie ik er ook eentje hoor! Ben benieuwd wat de kv 2v5 gaat doen bij je
Ik test altijd eerst met actiontesten en dit is duidelijk een streepje. Bij al mn zwangerschappen tests ik ook zo licht met 3.5 weken zwanger. Ik test altijd te vroeg en als het negatief is ziet het er echt anders uit. Dan zie je soms een vaag streepje alleen als je de test open maakt. dus test gewoon door met action en doe een kruidvat 2v5 morgen of overmorgen bij mij reageert kruidvat duidelijker. Ik test ook altijd meerdere keren om te zien of t goed blijft gaan. Gefeliciteerd!
Heb nieuwe foto's geplaatst, ochtend urine had ik nog bewaard gelijk kV 2 voor 5 gedaan maar daar kwam heel licht streepje op bijna niet te zien dus kan ook niet op de foto? Zal het dan toch niet zo zijn ? Of zou de early toch posi aangeven? Vind het raar dat die andere niet posi uitslaat van 2v5 zeg maar
Die plustesten geven nogal gauw een pennenstreep. De lijn moet echt even breed en gekleurd zijn als de controlestreep. Hij mag uiteraard wel lichter gekleurd zijn dan de controlestreep, als ie maar even breed is. Is dat bij jou ook zo? Kan het op de foto's niet goed zien namelijk. Daar lijkt het een felle pennenstreep op. Maar als de Kruidvat 2 voor 5 euro ook een licht streepje geeft, heb ik goede hoop hoor!
Ik zie op alle testen een streepje. Ik ben niet bekend met de kv early, wel met die van action. Daarom durf ik je wel (voorzichtig ) te feliciteren 😊😉