Vanochtend een action test gedaan. Predictor haan ik vandaag of morgen op. Natuurlijk is de action eeeeeeel meer hcg nodig om duidelijk positief te kunnen zijn, maar heb toch een gokje gewaagd. Ik denk dat je op de foto niks kunt zien, maar heb zelf het idee dat er wel eens een ieniemienie streepje op kan staan. Maar pik me er er niet op vast.. Ik twijfel er zelf namelijk ook aan of ik me geen streepje in beeld..
Hihi.. op de foto is al helemaal niks te zien geloof ik.. RoGiJuLi... jij kunt toveren met test foto's... Wil jij eens voor me toveren?
Stel, ik haal straks een predictor test op.. en ik drink even een paar uurtjes niet.. en ga dan ook niet naar de wc... krijg ik dan ongeveer dezelfde uitslag als dat ik t met ochtendurine doe? Als de test dan positief is, zou dat wel een heel leuk verjaardagscadeau zijn vandaag... Nee hoor...... ik heb verder geen test drang. ..... uhum..
Haha ik ben ook zo hoor action is inderdaad niet gevoelig.. ja je zou kunne kijken of de predictor opgelopen is maar goed zoals ik zei geen positieve ervaring ermee.. maar goed als hij nu donkerder id dan eerst dan lijk het me wel goed en je ben nu verder dus middag urine pakt hij ook vast wel maar ochtend blijf geconcentreerder
Gelukkig.. ik begon me al af te vragen of ik wel normaal was... Heb eentje voor vanmiddag, en heb nog eentje voor overmorgen.. en dan koop ik eerst ook geen testen meer.. blijf bezig...
Mm jaa geen testen meer kopen... uhuh ik teste ook meerderen meren per dag terwijl er niet veel verschil in zal zitten, zo erg he
Oja, dat komt me ook erg bekend voor. Er is af en toe geen houden aan, helemaal de veelste goedkope tdsten van action en kv... die neem je zo makkelijk even mee..
Heb vanmorgen weer een testje gedaan.. naja 2 om eerlijk te zijn.... Volgens mij zijn ze ietsepietsie duidelijker geworden. Willen jullie ook eens kijken? T zijn nog steeds tuur testen hoor, dat zeg ik er maar even bij...
Op die predictor is ie best goed te zien, spannend! Ik weet niet wanneer je nod is? Ik vind de testen van action wel gevoelig, ik testte 3 dagen voor nod positief.
Ik zie het alleen op de predictor maar ik denk dat ze wel al wat duidelijker zoude moete zijn. Is de predictor naast de eerste predictor opgelopen?