ovulatie test na miskraam

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sabrinab1986, 20 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mibo

Mibo Lid

26 jul 2011
    58
    0
    0
    Secretaresse
    Sabrinab1986 nee nog niet eerlijk gezegd wil ik me er ook niet heel erg op focussen. Ik had de testen gedaan om onzekerheid bij een volgende test te voorkomen. Maarja als je eenmaal geproefd hebt, is het moeilijk om er vanaf te blijven;)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hey..

nee nog maar een heel klein beetje...

ikzelf heb de dag gepakt dat ik zoveel verloor...ze zeggen de eerste dag van je bloeding. Die was bij mij dan ook eerder maar aangezein ik pas weer van alles verloor ben ik opnieuw beginnen te tellen..

3. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    lov vind het moeilijk de eerste weekend gebruikte ik tampons dacht gewoon ongesteld te worden maar dat weekend was wel de ergste bloeding hield te tampon eruit en was een waterval de tweede weekend alleen met plassen en afvegen sorry voor het vieze praat dus denk dan dat ik het verloren moet zijn de eerste keer maar die maandag was de test dus weer veel duidelijker.

dus weer gewoon aan de nieuwe ronde bezig!

mibo dat is zeker moeilijk als ik een test in huis heb gebruik ik hem zo na mijn menstruatie bewijze van spreken

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sabrina hcg zou nog eventueel kunnen groeien na een mk dus dat zou kunnen misschien....

Ik zou gewoon van eerste dag bloeden pakken...

5. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    lov oke maar dan is mijn ei vast geweest als ik die deze maand zou krijgen eerste bloeding begon vrijdag 30 nov normaal cycles 28 dagen het zal nu wel wat in de war zijn !
    nou we zien ook wel!

komt vast wel goed met ons lov23 er is hoop:)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh ja komt zeker goed....;)

Deel Deze Pagina