Dames wie kan me helpen ik heb nu 5 positieve testen van action en kruitvat alleen de digitale van cb zegt niet zwager wat moet ik nu geloven ??? Test van kruitvat toegevoegd die was vanmorgen weer het zelfde !
Welke digitale heb je, met of zonder indicatie? Die zonder hebben meer hcg nodig dan met. Ik denk overmorgen nog eens testen als hij dan donkerder is moet het lukken denk ik Denk dat deze op t randje is...
Hoi nee deze geeft aleen niet of wel zwanger aan wat bedoel je met op het randje vind je heb niet duidelijk positief ??
Ik neem aan dat je nog net niet genoeg HCG aan maakt om dat op de CB te zien, maar je bent wel zwanger hoor Gefeliciteerd!
Vind het zo dubbel omdat cb zegt dat je vanaf eerste dag kan testen en 99 % betrouwbaar is !! Dus ga ik twijfelen ondanks de zoveelste positief
Ahhh ik denk dat het m dat is... kv heeft ongeveer 25 nodig, cb met indicatie ook, cb zonder 50. Ik bedoelde dat ik denk dat je net onder de 25 zit, maar misschien niet dus. Spannend!
Dan klopt het toch, ts zit tussen de 25 en 50, over een paar dagen (zo niet al eerder) staat er gewoon zwanger op de CB test. Als alles goed blijft gaan natuurlijk, maar nu zit er echt wel wat
Ja heb dat net op gezocht en weet dat ik bij me twee eerdere zwangerschappen ook weinig hcg aanmaakte en wel twee mooie meiden op de wereld gezet Morgen maar verloskundige bellen door eerdere miskramen mag ik mischien een vervroegde echo dan weet ik het meteen zeker
Ik heb vanmorgen getest met K2v5 daar duidelijk een streepje binnen 5 min (nog wel licht, 3 dagen voor nod) en de indicator CB gaf niet zwanger aan (was overigens vanmiddag) dus ik doe die nog maar over een dag of 2 en dan in de ochtend
Proficiat zou ik zeggen.. het zal nog pril zijn maar ik testte 4 dagen voor nod positief met die van de action 2x en voor de zekerheid nog eens getest met die van de kruidvat en ook positief
5 x positief met kruitvat en action lijkt mij zwanger vind de clear bleu wel erg onduidelijk hierdoor als ze er nou duidelijk opzetten bij zoveel hcg maar staat duidelijk vanaf eerste dag verwachte menstruatie morgen maar bellen met hun klantenservice hihi als ik heb zwanger heb laat ik hem natuurlijk zien