Hey dames, Willen jullie even meekijken? En wat zijn jullie ervaringen met de cb plus test? Hebben ze vaak indrogers?
Mijn ervaring is dat deze het gevoeligste is. Maar wel vaak heel vaag een tuur laat zien bij negatief, een voordrukstreepje. Ik zie wel iets op je test. Hoeveel dpo ben je?
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus is dus dat werkt ook niet echt mee. Heb het met middagurine gedaan, maar was wel redelijk geconcentreerd.
Hier heel tevreden over de cb plus, vindt het ook de gevoeligste test. Zie helaas hier niks op. Zou over twee dagen nog een proberen
Ik heb geen ervaring met de cb plus. Maar ik moet je eerlijk zeggen, dat ik hier niks op zie, op je test.. Wanneer is je NOD? Of weet je je NOD niet omdat je je cyclus nog niet echt met regelmaat hebt..
Ik zie niks helaas, en ik vindt het ook ondingen. Vindt die testen altijd zo vaag. Ik vindt de early van zwanger en kids de beste..
Dankjulliewel dames voor het meekijken. Heeft het zin om een kv2v5 te doen? Of zijn die echt minder gevoelig? Te nieuwsgierig haha
De cb plus knalde eerder bij mij dan de kV Ik zou dus gewoon nog even twee daagjes wachten ofzo en dan eventueel nog testen. De cb plus is namelijk mega gevoelig
Heb net nog een early van de kruidvat gedaan. Man had verkeerde gehaald haha. Nu zag ik weer een vaag lijntje binnen 5 minuten. Heb dat ding uit elkaar getrokken (nee, dat is niet de bedoeling idd) en bij het licht gehouden en staat daar een lichtblauw streepje. Ik mag dat natuurlijk niet als positief beschouwen, maar hebben die van zichzelf ook een voorgedrukt streepje? Sorry, ben zo niet thuis in het testen nog
Zoals meerdere dames al hebben aangegeven, inclusief op mijn foto's van mijn cb plus, is zo'n lijntje voorgedrukt en negatief. Ik hoop op een knaller voor jou binnen enkele dagen
Als je echt een betrouwbare zoekt die vroeg kan testen vind ik de predictor fijn. Maar die is wel duurder. Deze komen hier vaker langs met valse strepen. Blauw en breed is daarbij belangrijk.
Even opgezocht. Net iets minder dus, maar dat streepje is echt fijner nog. Ik heb nog nooit een twijfeltest gezien van de predictor.