Ben bij de dokter geweest en......... Hartstikke ZWANGER !!!!! Mijn hcg waarde is 253!!!! Ik ben zooooo blij maar kan het niet geloven !!!!
BMjunior, ik had ook heel veel buikpijn de eerste anderhalve week. Ik dacht eerst dat ik ongesteld moest worden en daarna dacht ik steeds dat het mis zou gaan, tot nu toe gaat het goed. Wel soms nog steeds veel buikpijn, heel raar... Ik hoop dat bij jou de buikpijn sneller over is! Gefeliciteerd!
Is er eigenlijk iemand met een negatieve ovu test die wel positief testte met een zwangerschapstest..? Ik lees alleen maar dat beide positief zijn.
ja hoor, toen ik zwanger was heb ik het wel eens uitgeprobeerd, hij blijft bij mij gewoon negatief. Een ovulatietest is nu eenmaal geen zwangerschapstest en als je echt wilt weten of je zwanger bent, moet je testen met een zwangerschapstest.
Bedankt voor die lieve berichtjes dames!! Ik moet het straks alleen nog aan me vriend vertellen haha ben benieuwd hoe hij reageert!
Deze had ik op bed gezet en toen hij naar bed kwam was hij heel verbaasd eigelijk hij zeg papa.. PAPA! Ben je zwanger nee echt en toen heel blij haha super leuk !!