Hallo allemaal. Ik gebruik sinds kort ovulatie testen en zoek het begin van de vruchtbare periode op dmv de billingsmethode.. ik heb helaas nog geen cycles gehad, alleen een lichte bloeding op 4 augustus. Mij viel de 19e deze maand vruchtbaar slijm op en mijn baarmoederhals was ook zacht en leek een beetje open te staan.. ik heb dus nu een aantal dagen ovu testen gedaan. Vruchtbaar slijm is weg en mijn bmm lijkt nog steeds ver weg maar al harder en gesloten. Zal ik mijn piek toch ergens moeten hebben gehad of toch nog steeds niet? Duurt wel erg lang. Misschien heeft iemand soortgelijke ervaringen
Hoe lang ben je nu precies gestopt met de prikpil? Het kan heel lang duren voor je cyclus weer op gang is na de prikpil..
Nu bijna 3 maanden gestopt, dus 6 maanden geleden laatste prik gehad. Ik heb die van vandaag er ook bij gezet. Het streepje lijkt weer donkerder te worden dus misschien toch nog even door testen
Deze is nog lang niet positief helaas. Zo’n streepje had ik ook buiten ei om. Het kan echt een lange tijd duren voordat je ontpild bent van de prikpil helaas. Vgm wel 1-2 jaar dacht ik
Helaas zit er niks positiefs tussen. Ik ben bang dat je flink last hebt van het ont(prik)pillen helaas. Hopelijk duurt jet niet zo lang voordat je cyclis op ganv is. Tot die tijd zou ik geen ovutesten gebruiken, aangezien het nog wel maanden kan duren voordat er iets gebeurd. Zonde van je testen en geld