Ovulatie test positief 2 dagen overtijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marjomerel, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjomerel

marjomerel Nieuw lid

30 jan 2017
    4
    0
    0
    Kapster
    Hallo,
    Ik ben 2 dagen overtijd, en heb al paar verschillende zwangerschaps testen gedaan maar allemaal negatief, nu heb ik 2 verschillende ovulatie testen gedaan en die zijn wel duidelijk positief. Kan ovulatie test ook aangeven dat je zwanger bent, en zo ja hoe kan een gewone zwangerschaps test dan negatief testen. IMG_5400.jpg

2. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ziet er idd positief uit!
    Als je hcg in je urine hebt dan zou een zwangerschap test daar ook op moeten reageren.. wellicht heb je nu een langere cyclus.

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Het lijkt mij ook at dit gewoon je ovulatie is anders had je ook al een positieve zwangerschapstest gehad.

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik denk dat je een langere cycluster hebt en dat je ovulatie eraan komt

5. Mhov

Mhov Bekend lid

1 mrt 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je ovulatie er aan zit te komen. Toevallig heb ik vandaag ook een ovulatietestje gedaan dat ik geeoon nieuwschierig was of die idd echt knalt als je zwanger bent.. ja bij mij wel maar mijn k2v5 zwangerschapstest van gister was ook heel duidelijk.

6. marjomerel

marjomerel Nieuw lid

30 jan 2017
    4
    0
    0
    Kapster
    Bedankt voor jullie reacties, vannochtend weer getest met ovulatie test en de ene test is wel nog steeds zo donker de andere wel iets lichter. Heb gister ook wat krampen gehad beetje vergelijkbaar met menstruatie kramp.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je daadwerkelijke eisprong plaatsvindt. Gisteren positieve ovulatietest is uiterlijk morgen je eisprong.
    Zou er dus zeker gebruik van maken.

Heb je vaker langere cyclussen?

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat je gewoon echt een ovulatie hebt binnen 24-48 uur. Dus gezellig maken jij! :)

Deel Deze Pagina