Vorige week zondag begonnen met onze zwangerschapstesten en omdat we het nog steeds niet kunnen bevatten/geloven testen we vrolijk door....gister voor het eerst met de CB Digital met weekindicator gedaan en we zijn er nu wel van overtuigd...... zo blij!!!!!!!
ja, hebben we. Volgende week woensdag 15.02 hebben we een afspraak, dat zal wel een momentje worden voor ons denk ik.....
dank je RoGiJuli, we voelen ons ook wel bevoorrecht... laten we eerlijk zijn, vorig jaar was vooral in juni een drama en daarna aug/sep maar vruchtbaar zijn we gebleken.... We gaan vol vertrouwen de toekomst in
yes!! Supernieuws, gefeliciteerd! Geniet ervan en lekker uitkijken naar volgende week woensdag. Bijzonder gevoel he
Ik zat vanmorgen nog aan jullie te denken van komen er nog testen. Gefeliciteerd het is jullie gegund. Hopelijk hebbben jullie een mooie zwangerschap
absoluut, gelukkig heel het komende weekend leuke dingen gepland staan, hebben ook nog een verhuizing op de rit staan eind maart
Ah wat leuk! Proficiat! Toen het mij eindelijk lukte na 4 jaar mocht ik er van mezelf 2 per dag doen. Zo heerlijk die strepen na jaren wit 😃