Nee ik woon in Noordholland! Dat zou toch een goede grap zijn!!! Hmmmm leg je enerlaatste en laatste eens naast elkaar? Ik ben benieuwd!
Gewoon alle vruchtbare dagen benutten en dagelijks klussen. Heb ik ook gedaan en nét die maand zwanger.
Dagelijks klussen is niet goed voor de zaad kwaliteit podiki. Een keer maakt niet uit maar zou dat zeker niet elke maand doen. En Caithy jaaa zal ik straks doen als ik thuis ben. Ben nu aant werk.. en naja half hierop haha
Whahaha dat is herkenbaar! Ik werk van 9 tot 14/15 uur maar ook wel op zp hoor!! Tot hoe laat werk je??
Spannend Maybee2 !! Vanochtend test gedaan 10 dpo...maar helemaal wit..... Moet vanmezelf nu gewoon ff wachten op nod en dan maar is kijken ... Af en toe last van krampje en steken maar dit kan van alles zijn Volgende week op vakantie ...zou wel een heeeel leuk vakantie kado zijn
Jaa he! Ga morgen ochtend nog n x testen! En oh jammer.. maarja wie weet binnenkort.. welke test heb je gebruikt? En jaaa voel elke maand steekjes dus ik weet het ook niet...
Ohhh das jammer (ook niet in opgedroogde versie??) Ik weet dat het dan niet geldig is, maar een roze streep is een streep....
Die van de kruidvat sensitest... de duurdere doe ik wel als ik evt overtijd ben.. @caithy nee helaas ook geen indroog streep ...heb er heel hard naar gekeken maar kon niks te voorschijn kijken hahah
Ik heb er wel aan gedacht maar 7dpo is echt te vroeg!!! Ik ga maandag pas echt testen op 10dpo. Sinds gisteravond een beetje weeige maag, weer die buikpijn van verstopping (terwijl ik alle dagen gewoon ga!). Ga vandaag maar niet zoveel eten, even alles tot rust laten komen! Nou het weekend maar beginnen! Kids naar school, wasje erin, boodschappen gedaan en nu eerst koffie!