Morgenochtend vroeg maar we moeten direct naar school ivm datamapgesprekken dus het kan zijn dat ik niet gelijk het hier kan komen melden! hahahah
Ik denk dat ik vanavond gewoon vroeg naar bed ga.... weet je wat het stomme is, als hij negatief is, dan kan het natuurlijk nog!
F*ck... hier negatief ik kon me niet meer inhouden hahaha. Maar helaas... zal wel niks zijn deze ronde.
Hi dames!! Nou ik werd niet wijs uit de actiontest, stond wel wat maar heeel vaag, kon net zo goed een voorgedrukt streepje zijn. Nu net kruidvat gehaald en gedaan, ook niet direct iets op te zien..... We willen gewoon te snel....
Bloedgroep-immunisatie, deze aandoening betekent dat het ongeboren kind vroeg of laat bloedarmoede kan krijgen. Bloedarmoede van de ongeborene is een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte. Als de bloedarmoede tijdig ontdekt wordt, kan het gelukkig goed behandeld worden met bloedtransfusies terwijl het kind zich nog in de baarmoeder bevindt. Dit wordt intra-uteriene bloedtransfusie genoemd. Frequente controles, bloedonderzoek en echoscopie zijn vaak nodig om op tijd eventuele bloedarmoede op te sporen. Stukje op internet wat ik kon vinden over die antistoffen... vandaag gesprek ben erg zenuwachtig!
action schijnt idd een voorgedrukt streepje te hebben! Ik ga zaterdag pas weer testen met manlief. Pff hoop dat ik het vol hou!!
15 uur pas!!! hahah dat duurt nog wel even dus. Nee ik wil dit echt samen met man lief doen, vorige keer ook alleen gedaan en vond het super kut dat hij er niet bij was. Dus het MOET! zal vast jullie hulp nodig hebben. Heb jij het wel samen gedaan vanmorgen? Morgen weer testen?
Nee ik test niet samen! Dat hebben we alleen bij de eerste gedaan!! hahaha Bij mijn zoon testte ik thuis (omdat ik buikpijn had) en heb ik een foto gestuurd. Bij de mk ook en nu weer, maar dat komt vooral omdat mijn dochter erg nieuwsgierig is en al supergoed leest!! Dus ik kan niet rond laten slingeren..
Mijn nieuwe telefoon is zo onscherp als de piep!!!! Dat gaat echt niet werken! Met alle liefde maak ik vanmiddag wel ff een foto met mijn camera!
Missas nee kan inderdaad geen streepje ontdekken maar misschien volgende x kruidvat doen? En is goed caithy ben benieuwd! Hier loopt het zooooooo raar. 5 dagen te vroeg "ongesteld" en alleen maar bruin of heel donkerrood en nu is het al bijna weg Gyn belt mij morgen. Snap er niks van
Ha meiden! Zie dat jullie hier ook lekker aan de klets zijn Ik heb me gister weer eens niet in kunnen houden en dus getest. Met een dipstick van z&k. Maar helaas....omowit Maar ik heb nog even tot mn NOD. Woe denk ik, maar kan ook vrijdag zijn. Weet mn cyclus nog niet precies. Dus we blijven hoop houden