Nou ik heb nu geen testjes meer... mn gyn belt zo want denk dat er iets niet goed is... werd 5 dagen te vroeg ongesteld en heb hele tijd weeen en verloor net iets donkerroods redelijk groot.. wat het was weet ik niet want lag in de wc.
Hi dames, vandaag erg duizelig en negatief getest! wel had ik wat roze bij het afvegen maar verder niets meer... we zullen zien! Verder kruip ik weer op de bank!
Jaa nou de gyn zei dat het niet normaal is. Het is of een miskraam of een irritatie bij het plaatsen van me spiraal afgelopen maand.. maar dan hoor ik nog niet zulke weeen te hebben. Moest morgen vroeg nog een zw. test doen voor de zekerheid.. wat n gedoe allemaal. En hoe is het met jou missas?
Ha meiden, Ik zit in het zelfde schuitje als caithy. Roze en bruine afscheiding. Zal wel door zetten naar menstruatie. Wel raar want heb een lf van 15 dagen. Omowitte test ook vandaag. Snif snif. Wat heftig maybee2 hoop dat het dan hoort bij het spiraaltje ipv een miskraam. Ben benieuwd. Naar je test morgen.
Wat naar zeg Maybee2... Maar miskraam lijkt me sterk toch? Dan had je toch wel een positieve test moeten hebben? En anders had je wel een hele korte cyclus! Dus de kans lijkt me erg klein dat het een miskraam is geweest. En dat wat je in de wc zag vallen zal heus het vruchtje niet zijn, want daar was het nog veeeeeeeel te klein voor. Ik had met 7 weken een miskraam en heb het toen zelfs niet gezien. Zal hard voor je duimen dat het dat niet geweest is!
Dankjewel meid! Jaa laat het weten. Maar zal niet veel uitkomen denk omdat het vruchtje waarschijnlijk niet of niet goed in heeft kunnen nestellen. Anders was dit niet gebeurd anderhalve week na ei.
Kan nog alle kanten op lieve schat! Heb je verder nog ergens last van? Jaaa waarschijnlijk zullen we dat nooit zeker weten..
Jaaa had het beetje opgezocht op internet hoe een zeer vroege miskraam gaat. En het klopte precies bij mij. Wat vooral het vreemde was is dat het bruinverlies dus het begin 6 dagen voor mn eigenlijke menstruatie was en langzaam aan meer en meer werd tot nu een bloedbad met veel stolsels en weefsel en enorme weeen. Nee was waarschijnlijk een stolsel of het slijmvlies waar dan het vruchtje tussen heeft gezeten. Ben altijd op tijd met mn menstruatie nooit te vroeg of te laat en nu 6 dagen? En dit? Achja.. we zullen het nooit zeker weten.
Dames weten jullie nog dat ik een test had gedaan en zei dat die omo wit was? Heb nu nogmaals gekeken en ja weet dat je hier eigenlijk geen conclusies van mag trekken maar er staat nu zeker wel een tuurstreepje op die roze lijkt te zijn.. krijg m niet zo goed op de foto..
Lieve maybee! Wat een nare situatie! Ik denk dat je op deze termijn niet eens kan spreken van een vruchtje vooral omdat het zo vroeg fout gegaan is, veel dames hebben dit, die worden gewoon ongesteld. Dit is toch je eerste menstruatie met koperspiraal, dan is alles anders. Ik heb zelf een miskraam gehad met 7 weken en dat vrucht was ong 1,5 cm (Dat het het vruchtje was, is bevestigd door gyn) Hier vanochtend weer een veeg roze, dus ik ga geen testen verspillen!
Die streepjes zijn helaas geen zwangerschapsstrepen.... maar indrogers! (ik heb ze op alle testen gezien en waarschijnlijk ook die kruidvat test)
Jaaa snap wel dat het geen echte miskraam is.. maar weet wel dat dit niet een echte menstruatie is.. het klopt gewoon aan alle kanten niet. En mn gedachte was bevestigd door de gyn dat dit niet hoorde. Maar goed nu verder over jou. een veeg roze wil nog niks zeggen he meid. Zolang het niet meer word kan het nog steeds!
Helaas hier (zoals verwacht) ongesteld geworden! Nu weer gauw door met het huishouden (of wel mijn kop in het zak steken!)