Zit ff te lezen en stoor me niet als enige aan jou. Je weet niet eens waar je over praat kennelijk. En dan haha? Wist niet dat een miskraam grappig was......... Ik had vorige week een mk met 4.5 weken en je kan echt niet praten over een vruchtje... Hoop voor je dat je snel zwanger raakt maar denk eens beter na!
Zou het dan toch gemist hebben jammer hoor. Net weer een ovu er tegen aan geknald lijkt toch donkerder te worden dit is dag 19 alweer hahahaha
Eehhhh, snap jij nou niks van een spiraaltje of ben ik nou dom? Volgens mij is dat toch bedoelt om een zwangerschap te voorkomen En mocht je dan toch een miskraam krijgen (zwanger geworden door de spiraal heen) dan moet je daar wel eerst zwanger voor zijn en dat was je niet! Dus nee, in jouw geval kan dat niet. Wat ik niet begrijp: waarom wil je zo graag horen dat je een miskraam hebt gehad? Wees toch blij meid dat dit niet het geval is. Ik denk dat heel veel met jou zouden willen ruilen! (Waaronder ik...)
@Bertine, zie je nou wel. Het komt vanzelf Irritant hè van die lange cyclussen... Ik had ook altijd een cyclus van 37 of 38 dagen. Sinds de bevalling van mijn zoontje zit ik nu iedere maand aan de 30 dagen. Scheelt toch een week. Ik hoop voor je dat je snel een positieve ovu test hebt!
Ik wil dat niet graag horen en hoop ook dat het niet zo is! Tuurlijk niet! Wie zou dat wel willen? Maar hoe het allemaal is gelopen enzo het lijkt er vreemd veel op. Maar hou er nog over op want er zijn al zat woorden aan vuil gemaakt.
Ja wel appart heb al 4 maanden ronde de 13 14 me ei en cyclus van 24 of 28 dagen dus heel appart trouwens wel de eerste maand dat ik met action testen test zijn hier nog meer mensen die daar mee testen en wat zijn jullie ervaringen?
@Maybee: Dit wil ik nog even met je delen om je "symptomen" aan te tonen. En als je gyn wat beter na je geluisterd had dan had hij je dit ook kunnen vertellen. Dus....je kunt ovulatietesten gaan gebruiken,die hebben geen zin en is geld verspilling...je krijgt een ovulatie maar de spiraal zorgt haast 3x voor geen bevruchting en innesteling.. Koperspiraal: Een koperspiraal werkt anders dan een hormoonspiraal: het werkt in op de zaadcellen. Koper verandert zaadcellen zodanig dat deze niet meer in staat zij een eicel te bevruchten. Er vindt dus wel een eisprong plaats. Bovendien zorgt koper ervoor dat het baarmoederslijmvlies dusdanig verandert dat deze ongeschikt is om in te nestelen. Een embryo kan zich dus niet verder ontwikkelen. Bovendien zorgt de aanwezigheid van het koperspiraal in de baarmoeder ervoor dat een embryo dusdanig verstoord wordt dat het afgedreven wordt. *Je moet jaarlijks laten controleren of het spiraaltje nog goed zit. *De eerste maanden moet de baarmoeder aan de plaatsing wennen en kan je last hebben van een langere menstruatieperiode, toenemend of tussentijds bloedverlies en buikpijn. Deze bijwerkingen kunnen blijvend zijn. *Het spiraaltje geeft geleidelijk een beetje koper af. De koperionen hebben een verlammend effect op de zaadcellen waardoor de kans op bevruchting zeer klein is. *Mocht een zaadcel toch de eicel weten te bereiken, dan verhindert een steriele reactie in de binnenbekleding van de baarmoeder de innesteling. *Koper zorgt voor een verstoring van de enzymatische processen in het baarmoederslijmvlies, waardoor een normale uitrijping van een bevruchte eicel wordt verhinderd. *Na plaatsing van het koperspiraaltje verlopen de eerste drie menstruatiecycli in het algemeen anders dan de voorafgaande cycli. De menstruatie is meestal heviger en gaat soms gepaard met krampen en extra bloedverlies.
Die rechtse dus de laatste denk ik begint nu echt donkerder te worden dus denk dat je binnen een paar dagen je ei moet krijgen. Nog ff door testen. Duurt wel lang zeg.
Dit is idd niet normaal meer . Nog nooi meegemaakt dit . Nou ja word dure maand dit kwa ovulatietesten dat is dan weer wel duidelijk
Dat kan wel gewoon hoor, dat je een wat langere cyclus hebt. Hoe lang ben je gestopt met de pil? Misschien dat het daar nog van komt? Ik heb toen ook cyclussen gehad van 40 dagen... Nu zit ik afwisselend aan de 30 of 31 dagen.
Ik had vanmiddag eindelijk eens een vette knaller op mijn ovutesten.. MAAR ik had voor het testen wel wat water & een tas koffie gedronken, dit kan die knaller toch niet veroorzaakt hebben hoop ik hè? Ik had wel mijn plas ingehouden.. Straks test ik voor de zekerheid nog effe, nu niet meer drinken dan! Dus dan kan ik best vanavond & morgenvroeg en/of morgenavond klussen?
Ik heb nooit pil gehad . Ja spiraal maar die is er al jaar uit . We testen vrolijk door vanavond maar ff klussen of morgen avond. Rainbow 88 succes met klussen