Ik had nog zo met mezelf afgesproken om niet vroeg te gaan testen, maar omdat ik zn zin had om vanavond gezellig met mn schoonzus aan de wijn te gaan toch maar een testje, nu kreeg ik binnen de tijd en heel licht tuurstreepje,, of tenminste dat denk ik op de foto is die niet? Te zien bijna... Wat denken jullie?
Ik zie wel zeker wat staan!! Spannend!! Over een paar dagen weer testen om te kijken of hij meer roze en duidelijker wordt!
Ooow echt,,, verwachte reacties van nee hoor niks te zien, want in het echt is het iets duidelijker dan op de foto, dan laat ik de wijn maar ff staan vandaag
Hihij hoor geen probleem. Zal maandag ochtend nog eens testen kijken of het oploopt. Vorige cyclus heb ik een vroege miskraam gehad paar dagen na mn nod, dus heb er niet bij stilgestaan dat het zo snel wel weer eens raak zou kunnen zijn,,
Heb je erna wel al een witte test gehad? Want ik ben nu ongesteld na mijn miskraam maar er is nog steeds een heel licht streepje te zien
Heel goed!! Sommigen staan er misschien niet bij stil .. Moet zeggen dat mijn streepje bijna niet meer te zien is hoor haha.. Nee denk dat deze positief voor je gaat worden, even een pasr dagen afwachten..streepje zit op de juiste plek
Ben benieuwd erg spannend nu,, Wat gek dat je wel ongesteld bent terwijl je nog positief test, dacht dat zolang je hcg had je cyclus weg bleef..