vraagje: zondag ochtend 8:30 ovulatie test positief 15:00 al weer stuk minder maandag ochtend 6:30 weer donkerder dan de middag er voor maar niet zo sterk als de zondag ochtend, volgens mij was hij zondag ochtend goed als ik het vergelijk met afgelopen maanden maar heb pas kunnen klussen om 19:00 uur maandag kan ik dan nog op tijd zijn?
In mijn gebruiksaanwijzing van sensitest ovutesten staat NIET met ochtendurine te testen omdat dat geen goed beeld zou geven. Dus mijn testen waren meestal rond 19 uur 's avonds. Weet niet of dat ook voor de testen geldt die jij hebt, maar omdat ma ocht donkerder was dan zondag avond, denk ik dat ma geen reeel beeld gegeven heeft?!
ik test altijd met ochtend urine als ik dat niet doe heb dat een paar maanden gedaan dan mis ik mijn ei en nu met de ochtend urine heb zie ik het wel,ik dan maar 2 dagen dat de test 2 streepjes aangeeft en is het daarna weer 1 streep
Ik weet niet of je op tijd bent geweest, maar ik testte altijd met mijn 2e plas. Dan dronk ik nauwelijks tot dat ik voor de 2e keer was geweest. Dat ging erg goed en hoefde ik de rest van de dag nergens rekening mee te houden. Succes
Je ei springt overigens 24-36 uur na een positieve ovu-test, na dat je ei gesprongen is heeft deze nog 12 uur de tijd om bevrucht te raken dacht ik. Alleen doen zaadjes er ook een tijd over om er te komen. Dus hoop voor je dat je op tijd bent geweest.
Dat van dat ochtendurine vermijden is wel belangrijk, want LH zit altijd in je urine en synthetiseert 's nachts. Dit kan dus een vals positief resultaat geven. Je ei is pas na die positieve test, dus als het een kloppende test was ben je nog wel op tijd denk ik.