Hallo allemaal! Zouden jullie met mij mee willen kijken naar mijn test? Wij zijn al ruim een jaar aan het proberen zwanger te worden, net alle OFO onderzoeken achter de rug en een primolut kuur. Ik heb zo een afspraak met de gyn, en dacht laat ik toch voor de zekerheid even testen. Ik zie zowaar een schaduw-streepje!! Maar ik ben een beetje bang dat ik gek aan het worden ben... Zien jullie hem ook? Temp kaartje van deze cyclus: My Ovulation ChartNu dus 9 DPO en 3-4 dagen voor NOD. Bedankt voor jullie reacties!
Ik zie wel heel vaag iets. Maar zo over 2 dagen nog een testen met ochtend urine. En ander vragen of de gyn je bloed wil prikken op HCG.
Ik zie hem ook! Hoef er ook niet overdreven voor te turen . Over een paar dagen zou hij donkerder moeten zijn, heb zelf namelijk niet zulke goede ervaringen met die testen + zulke streepjes (sorry!)
Ik zie hem ook hoor! Hij lijkt ook precies op mijn test 4 dagen voor NOD! View attachment 232036 Test 1: 10 DPO Test 2 & 3 : 11 DPO Test 4 : 12 DPO
Geeft niet hoor, bedankt voor je reactie! Ik heb zelf ook nog niet heel veel hoop... Durf bijna niet te hopen dat dit echt positief is. Wauw wat een hoop mensen die ze ook zien vliegen . Bedankt allemaal! Hopelijk volgende week een knaltest!! Net bij de gyn vandaan, even het weekend over trekken ( nod is zaterdag) en anders volgende week even bellen om bloed te laten prikken. Wordt spannend want ik ga komend weekend een weekendje weg met vriendinnen... Mocht ik toch ongesteld worden dan moet ik aan clomid ivm lange onregelmatige cylcussen. Hopelijk is dat niet nodig!
Mooie testen!! Zal morgen ook nog even een testje eraan wagen, dan zou ie al iets donkerder moeten zijn toch?
Ik zie m ook! Ik zou overmorgen weer gaan testen, dan moet je t verschil duidelijk kunnen zien. Anders zit je morgen misschien weer met zo'n 'vage' test.
Daar zit ook weer wat in... Overmorgen ben ik weg met vriendinnen... Dus wordt wel een uitdaging om dan te testen zonder dat iemand het doorheeft... Dan moet ik toch geduld hebben tot na het weekend denk ik. Pff!
Ik heb wel gewoon de dag erna gedaan en het verschil was echt al goed te zien elke keer. Zie album ook. Spannend voor je!!
Thanks allemaal!! Hier toch weer een klein beetje met beide benen op de grond, net roze afscheiding... . Dus ben bang dat de ongi onderweg is... Vreemd, want meestal daalt mn temp de dag voor mijn menstruatie. Naja op naar de volgende ronde!
madelien: ik zie hem op je testje ook... en roze afscheiding hoeft niet te betekenen dat het over en uit is... kan een innesteling bloeding zijn... ik zou als ik jou was gewoon de ochtend vlak voor dat je weggaat nog een keer testen dan maar iets eerder op staan liefs en succes