haha ja geeft niks ovulatietesten kun je juist beter niet met ochtendurine doen. Maar misschien stond het er wat onduidelijk haha
Wow wat een reacties, bedankt dames Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan naar hij bleef wit. Ik heb ook geen gevoelige test en zit nog voor mijn nod. Maar even afwachten dit weekend dus. Voel wel van alles maar dat hebben er wel meer gehad als ik hihi. Ik zal jullie op de hoogte houden!
Wat jammer zeg! Maar je zit nog voor je nod dus alles kan nog. Ik heb veel verhalen gelezen van mensen die voor hun nod negatief testen maar op of na hun nod alsnog positief dus het zegt nog niks. Ja idd het idee dat je van alles voelt herken ik haha dat dacht ik ook elke maand maar tot nu toe was het nog steeds verbeelding helaas. Ik hoop voor jou dat het alsnog een positieve test mag worden. Ik hou het in de gaten haha.
Bedankt wat lief van jullie! Vind het wel spannend allemaal maar zou ook wonderlijk zijn als het ronde 1 al raak is.... Nog even wat daagjes wachten.
Idd nig even geduld. Ik heb vandaag mn eisprong gehad en nog steeda (voel het elke maand), dus ik moet nu 2 weken geduld hebben pfff. Maar ik heb nu het geduld er wel voor ik denk nu toch steeds "ach word vast weer gewoon ongi".
Negatief.... Kan je 2 LH pieken hebben in je cyclus? Dat eerste keer te weinig was / geen ei en dat hij nu alsnog is gekomen?
Ja dat kan inderdaad. Waarschijnlijk is hij toch na 18 juli niet gesprongen en heeft hij het later (29 juli) geprobeerd. Dan schuift je nod dus ook op naar 13 aug (30 juli ei + 14 dagen is 13 aug.).