Ik ben vorige week ongi geworden ( dat denk ik) was niet veel en voornamelijk oudbloed. Ik heb ontzettend veel last van afscheiding en is nu ook soms wittig. van de week had ik echt last van pijntjes in mijn zij ( beiden kanten) ik heb ook echt geen trek.. Maar ik test nu nog steeds heel licht positief! wat denken jullie?
hoi meid, je kan zwanger zijn, en dat het '' oudbloed'' een innestelingsbloeding is geweest, maar dan zou je nu 5 weken zwanger zijn en toch redelijk duidelijk moeten testen.. alhoewel sommige nooit heel duidelijk testen. volgens de verloskundige en gyn kun je tijdens de zwangrschap op de dagen dat je normaal ongesteld had moeten worden wat oud bloed verliezen, dat heet een pseudo ongesteldheid als ik me niet vergis. maar het zou ook een vmk kunnen zijn.. dat je wel zwanger was maar het mis is gegaan en daarvan nog wat HCG in je lichaam zit. ik zou een bloedtest doen bij de HA. daar kunnen ze precies zien hoeveel HCG er in je bloed zit, en dan kunnen ze dit 3 dagen later weer testen. Is het zo dat het HCG in die 3 dagen is verdubbelt dan zit het wel goed, als het alleen maar lager wordt, is het toch helaas een mk of aankomende mk succes meid liefs en een knuffel Daantje
enige manier om die twijfel weg te nemen is een bloedtest bij de ha doen op HCG, en 2/3 dagen later nog eens.. is je HCG dan gestegen dan zit het wel goed