Nu 3de dag overtijd... afgelopen dagen veel klachten, vandaag iets minder dus ga nergens vanuit. Maar toch net voor de zekerheid een testje gedaan en dit is het resultaat! Vind hem wel erg licht voor 3 dagen overtijd! Hij is trouwens niet grijs of wit!
helaas zo 1 heb ik er ook vanochtend, kreeg hem niet goed op de foto. Ik zie die van jou dus wel. Over 2 of 3 dagen nogmaals testen. Ik was zo nieuwsgierig of het een foutje was van de kv 2v5 dat ik de 2e net gedaan heb en daar staat zo'n zelfde tuuuuuurstreepje op. wel binnen 5 minuten. Heb hier wel regelmatig op het forum gelezen dat het alle kanten op kan. Afwachten voor ons beide. zenuwslopend........
Ik zie een heel licht streepje... Wie weet had je een late eisprong of maak je langzaam HCG aan. Hopelijk is hij over een paar dagen donkerder... Alvast voorzichtig gefeliciteerd...
hmmm, op je eerste foto zie ik wel iets, maar inderdaad héél licht voor 3 dagen overtijd. Ben je zeker van je cyclus?
Ja redelijk zeker van mijn cyclus. Mag eens 1 dag verschillen. We gaan het zien over 2 dagen maar heb niet zo heel veel hoop hoor... Ben vrij realistisch! Bij dochterlief was hij een stuk donkerder na 2 dagen overtijd.
ik zie op de bovenste test een heeeel licht streepje, hoop voor je dat je snel donkerder test, succes!
Hier de opgedroogde schoongespoelde test. Streep is nu een stuk duidelijker en roze. Woensdagochtend nog maar eens testen!
Eerst maar eens kijken of hij woensdag donkerder is. Vind hem nog steeds erg licht voor 16a17 dpo. Misschien wel een late innesteling. Heb op 28 januari veel vruchtbaarslijm gespot. Meestal volgt 1 a 2 dagen later mijn eisprong. Deze maand geen zin gehad in ovutesten dus er is niks zeker! Ik moest 14 feb ongesteld worden bij een cyclus van 30 dagen. 11 en 12 februari echt het gevoel ongesteld te worden... Ach we zullen moeten afwachten!
O je bent 3 dagen overtijd.. maar toch.. iedere vrouw maakt ook op een andere tempo hcg aan natuurlijk
Moet inderdaad erg goed kijken, maar op de tweede foto zie ik wel een héél licht streepje. Gewoon over 2 dagen weer eens testen, dan moet het streepje zeker donkerder zijn! Het hCG hormoon wordt per dag donkerder! Een "hele voorizchtige gefeliciteerd".
Ik zie hem ook hoor! Ik geloof niet zo in "over tijd" als je niet precies weet wanneer je eisprong was. Een menselijk lijf is geen computer en je eisprong kan zomaar 3 a 4 dagen later zijn geweest, ook als je normaal altijd regelmatig bent. Hoe lang je cyclus normaal is is daarom geen betrouwbare informatie om je precieze NOD op te baseren. Het streepje hoeft dus helemaal niet licht te zijn voor jouw termijn, wellicht zit je pas rond 11 dpo. Ik ga duimen dat hij donkerder wordt!
Helaas vanaf vanmiddag vanuit het niks veel bloedverlies maar zonder menstruatiekrampen! Ik ga er vanuit dat het over is! Had er al geen goed gevoel bij dus het is "goed"! Volgende ronde beter!
He balen. Misschien heb je de Volgende ronde meer geluk! maar even een klein vraagje? Waarom maak ie de testen helemaal open?
Maar je hebt geen krampen toch? Hopelijk is het niets ergs, ik zag wel degelijk een streepje op je test.