Is dit een positieve ovulatietest ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nancy25, 29 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Dit is mijn eerste ronde dat ik met ovulatietesten werk. Mijn cyclus is elke maand weer anders.
    Mijn laatste menstruatie was 12januari. Op 22januari heb ik mijn eerste test gedaan die was heel licht. Op 25januari weer een test (geen foto van helaas) was donkerder nu heb ik al 3dagen de griep te pakken maar dacht doe toch even een testje en die was net zo donker als 4dagen geleden.

Betekent het dat mijn eisprong er aan komt ?

Bijgevoegde bestanden:

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee.

Hij is pas positief als de teststreep even donker, of donkerder is dan de controlestreep.

3. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Nee dit zijn geen positieve ovulatietesten. De teststreep moet net zo donker als of donkerder dan de controlestreep zijn. Dat is niet zo.

Het heeft overigens geen zin om zo af en toe een ovulatietest te doen. Je moet iedere dag een ovulatietest doen om je piek op te kunnen sporen.

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Precies dit. Dagelijks een test doen.
    is goed mogelijk dat hij enkele dagen geleden tussen twee van je testen door positief was, en nu weer aan het lichter worden. Best is elke dag testen enn als hij oploopt misschien wel 2 x per dag

5. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Oké Ik ga elke dag een test doen. Dankjullie wel !

6. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Ik zou inderdaad ook elke dag testen hoor. Kans is best groot dat je hem inmiddels gemist hebt en je gisteren of vandaag je eisprong hebt. Hopelijk hebben jullie tussendoor nog wel gevreeën? Ik zou het ook zeker vanavond nog gezellig maken. Ik zou nu doortesten en mocht hij niet meer positief worden, ervan uitgaan dat je piek in de afgelopen dagen is geweest.

7. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Nog net geen ovulatie zo te zien. .. even volhouden!

Deel Deze Pagina