Hoi allemaal, Dolblij met onze positieve testen na de terugplaatsing van een mooie cryo. De twijfel slaat echter enorm toe. Enorm bewust van het feit dat ik dit zelf heb veroorzaakt, want waarom blijven testen als je al positief getest hebt…. Is er iemand waarbij de clearblue op 2-3 is blijven staan (dus nooit een 3+ gekregen), maar waarbij de zwangerschap wel goed is verlopen? Inmiddels zou ik 5 weken en 5 of 6 dagen zwanger zijn. Helaas nog altijd geen 3+. Net na NOD al wel een 2-3, wat ie dus nog steeds aangeeft ☹️. Afgelopen donderdag (5.3/5.4) wel een vroege echo gehad ivm uitsluiten bbz. Hierop was een vruchtzakje te zien, met in de verte een klein stipje. Daarnaast werd er een flinke cyste gezien bij mijn eierstok, maar dat zou volgens de arts geen problemen moeten opleveren. Ik hoop dat iemand me nog wat hoop kan geven
Ja, daarvoor steeds 2-3. Natuurlijk geeft het geen zekerheid, ieder maakt hcg aan op zn eigen tempo. Maar zou niet te ongerust zijn. Clearblue geeft aan 3+ is bij 5+ weken zwanger
ohh dat meen je niet...duim voor je dat het alsnog vals alarm is... Voor een echo is het wellicht nog te vroeg? Ik weet niet of je al contact hebt opgenomen met een verloskundige?
Wij zitten in een ICSI traject. Afgelopen donderdag al een vroege echo gehad ivm krampen en uitsluiten bbz (daarop was een vruchtzakje te zien en in de verte een stipje). Prima voor het termijn op dat moment. Na het bloedverlies vandaag meteen contact opgenomen met het ziekenhuis en we mogen morgen komen voor een echo. Ik hoop op goed nieuws, maar heb er geen goed gevoel bij
Ik weet wel dat heel veel dames met 5/6 weken bruinverlies hebben. Ik had dat ook met ongeveer 6 weken. Best veel ook. Maar wat fijn dat je morgen terecht kan! Meestal lees ik hier dat er wordt gezegd om het af te wachten. Success morgen!!!
Ik denk dat de combi van niet oplopende clearblue test en het bloedverlies/bruinverlies maken dat ik weinig hoop meer heb. Voor mijn gevoel is de echo van morgen ook puur voor de bevestiging. Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Ik kreeg van het ziekenhuis de keuze wat ik graag wilde, afwachten of een echo. Dat is inderdaad wel heel fijn want je leest vaak zat anderen verhalen.
Duim voor je! Bij mijn 3e ook laat pas een 3+ en innestelingsbloeding met 5 weken Later werdt ik nog een week vooruit gezet met 10 weken dus soms weet je het echt niet
Nou we hebben net een echo gehad. ‘Het’ zit er nog steeds en lijkt wat verder ontwikkeld dan de echo van afgelopen donderdag. Volgens de arts kan het nog alle kanten op. Helaas nog steeds bloedverlies icm krampen.
Hier “pas” met 5+4 de 3+ op cb, en ik was toen zwanger van een drieling (wat uiteindelijk een tweeling werd).
Wisselend. Gelukkig wel alleen bij het naar de toilet gaan. Het is niet zo dat het er echt continu uitloopt. Ik hoop dat dat een goed teken is.
Ja het is echt killing We hadden ons al zo ingesteld op slecht nieuws… Dat we een beetje lamgeslagen gaan.