Volgens mij zijn er geen winkels open met 2e kerstdag, althans bij ons niet i.i.g. Alleen de AH XL maar daar heeft ts niets aan
Ja he... oef krijg nu wel lichtjes de zenuwen hij is echt knal momenteel. Morgen ochtend maar een doen !
Wordt wel spannend nu ze oplopen! Maar wat al eerder is gezegd je hebt altijd lh in je lichaam, ik knal zelfs na mijn ovulatie nog, heel gek! Maar ik hoop op een positief verhaal voor jou)
Dat is wel raar maar hoeft niks te betekenen, zie dat je Iui hebt gehad dus lijkt me niet aannemelijk dat je opeens een andere cyclus hebt want je krijgt denk ik ook follikel metingen? Heb je vandaag nog een testje gedaan?
Hoi Ja vandaag testje gedaan heel vaagjes zie ik een 2de streep Maar moet echt goed kijken dus beschouw hem negatief en tsja het is afwachten.. Ja ik heb follikel metingen gehad.
Kruidvat had je gedaan? Mag ik de foto eens zien? Eigenlijk had ik een mooie test verwacht als je ovu iets te zeggen heeft. Is je ei wel echt gesprongen?
Ik zie wel iets! Is de test al goed opgedroogd? Want de kruidvat word duidelijker als je die laat opdrogen
Ik lijk ook wat te zien... Spannend hoor!! Ennuh, dat van de ovulatietesten had ik ook... En ik ben ook zwanger
Beetje late reactie maar ik had knalpositieve ovu testen en ik was zwanger.., totaal onlogisch een week na mijn menstruatie.. dus t kan zeker