ovulatie test van sensitest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tanja mv 2, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Hallo heeft iemand ervaring met de ovulatie testen van sensitest en bedoel die van 0,49 cent.

Ik wil dit eens gaan proberen omdat het met alleen de temp niet wil lukken.

2. Heleen80

Heleen80 Lid

14 mrt 2013
    70
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Tanja, ik had ook altijd ovulatietesten van sensitest, ze bevielen mij altijd prima. Ik kon altijd goed wanneer ik ovuleerde. Helaas heeft het bij ons nog niet tot zwangerschap geleid, maar daar kan sensitest niets aan doen :)
    Succes!
    Groet,
    Heleen

3. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik heb die testen 1 ronde gebruikt en nu zwanger :)
    Wil niet zeggen dat het aan de testen ligt hoor haha maar ik vond ze in ieder geval erg duidelijk!

4. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Nee dat snap ik dat het niet aan de testen ligt maar ik denk Door dat mijn temp op het verkeerde moment omhoog gaat om een of andere reden dat we op de foute momenten klussen.
    Ik hoop met die testen dat ik het kan veranderen omdat ze niet op de temp reageren en dus FF ook niet beïnvloed wordt Door mijn temp

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.301
    395
    83
    Ik gebruik die van zwanger en kids, die zijn ook erg goed!

Met tempen zie je alleen dat je eisprong is geweest en ben je dus eigenlijk te laat, temp je wel elke dag op zelfde tijdstip zonder dat je al uit bed bent geweest? wnat dat speelt ook een rol mee

6. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

1 aug 2014
    309
    0
    0
    limburg
    ja netjes op de zelfde tijd zet zelfs mijn wekker voor de weekenden.
    Maar afgelopen cyclus gaf FF aan dat ik 22 mei mijn ei had gehad maar ik had nog vruchtbaar slijm dus ergens klopt er iets niet maar goed.
    IK heb ook al 5 dagen spotting en vanmorgen negatief getest dus deze maand is alles door de war .
    Geen idee dus wat er met mijn lijf aan de hand is .

Deel Deze Pagina