Hey meiden Dit zijn mijn testen van vanmorgen 9.30 Bekijk bijlage 394232 Heel fijn! Zeker twee weken eerder dan vorige cyclus!! Wanneer nu het beste klussen? Gister avond al gezellig gemaakt. Beste dan nu zondag en misschien maandag. Of vandaag ook nog mee pakken? Ben dan wel bang dat er niet voldoende zaad is of zo dat het dan slechter van kwaliteit is...
Hihi ja mooi positief hè... En dat met pco gelukkig werken ze wel bij mij... Is dat niet te veel dan drie dagen achter elkaar?? Kan morgen ochtend ook ipv van vanavond?? Dan zit er ff meer tijd tussen... Of denken jullie dan dat ik te laat ben?
Ik zou vanavond niet voorbij laten gaan hoor.. De zaadjes die al in je zitten zitten er toch al, als er wat meer bijkomt is dat alleen maar goed!
Have fun Ik zou ook voor vanavond en morgenavond gaan eens in de 24 uur een zaadlozing kan prima! Dus dat komt wel goed!
Meissie83, wat een mooie testen zeg!! Ik zeg ook net als de andere meiden, vanavond en morgen avond!! Have fun en ik hoop op een postieve zwangerschapstest van jou over een korte tijd.