Hallo dames, ik weet dat het vroeg was! maar ik wilde het zeker weten omdat ik vorig weekend een autocross zou hebben, en ik zeker wilde weten of ik zwanger was of niet heb ik dus s'avonds op 7 dpo 4 juni eerst een early test gedaan van de action, hier zag ik een 2de streep en geloofde het dus niet waardoor ik door ben gaan testen ook met de normale van de action, allemaal positief(ik ben dus niet gaan crossen zondag) maar is dit niet erg vroeg? Kan het zijn dat ik langer zwanger ben? Ik heb niet mijn temperatuur bij gehouden of evoluatietesten gedaan deze maand, vorige maanden wel en heb een gemiddelde cyclus van 28 en laatste menstruatie was 13 mei.
Ik zie wat je bedoeld.. ik heb ze ook. Ik vind ze nog wel te licht om als positief te bestempelen.. Hopelijk lopen ze op
Ik heb na de tijd nog meer gedaan, kruidvat 2v5 en de cb 1+2 zwanger dus zwanger ben ik zeker weten. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat ik op 7 dpo al positief test, zal dit komen omdat mijn eisprong dit keer anders was of zou ik veel hcg aanmaken?
Ik heb in het verleden ook op 7 DPO positief getest. Ik deed toen wel ovulatietesten en tempen dus het kan wel. Maar het kan ook zomaar zijn dat je ei eerder is gesprongen. Dat weet je vaak pas bij de termijn echo Gefeliciteerd met je zwangerschap
Deze is duidelijk positief. Gefeliciteerd! Misschien is je eitje vroeger geweest dan normaal. Hoeveel dpo zit je vandaag?
Vroege innesteling maakt dat je al eerder positief kan testen. Op zich niet vreemd Ik zie overigens alleen op de onderste test van je action rijtje een streep Snel en veel hcg aanmaken doe je niet, want dan had de kv na 5 dagen testen moeten knallen gisteren (heb ervaring met vroege innesteling icm veel/snelle hcg stijging)
Dank je wel voor jullie reactie, ik ben super blij! Ik zit vandaag op 13dpo en 22 juni de eerste afspraak bij de gynaecoloog.gelukkig had ik op 7dpo al een positieve test nu heb ik geen autocross gedaan en ga ik aankomende zondag ook niet crossen, wel kijken natuurlijk en een gezellige dag er van maken.