week na ovulatie, opnieuw positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chrony, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zou graag jullie advies willen. Sinds afgelopen zomer proberen wij om zwanger te worden. Dit is de 3e maand dat ik ovulatie testen van cleablue gebruik (digitaal). Mijn cylcussen zijn nog niet echt regelmatig (tussen 28 en 40 dagen)

Nu had ik afgelopen zondagochtend (op cyclus dag 20) een positieve test. Diezelfde avond was de test alweer negatief.

Vandaag, een week later op cyclus dag 27 opnieuw een positieve ovulatietest.

Wanneer heb ik mijn eisprong?

Mijn vriend zit nu voor zijn werk in het buitenland en komt morgen avond pas weer thuis. zou dat nog op tijd zijn mocht ik nu mijn eisprong hebben?

Graag jullie advies!

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hi,
    Ik heb zelf geen ervaring hiermee. Heb wel hier op forum gelezen dat sommige dames 2 LH pieken hebben af en toe. Eitje blijft 12-24 uur leven na ovulatie, zodoende proberen waard!

Succes!

3. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook gehad, met dezelfde testen.
    Ik heb een pos. test gehad op dag 19, op 20 was ie neg. En op dag 21, 22 en 23 ook posi.
    Heb zelf geen idee wat dit wil zeggen.:(

4. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Missnien: is het deze cyclus dat jij hetzelfde hebt of in een voorgaande cyclus?

Nou morgen maar direct gaan klussen zodra hij thuis komt ;). Ga ik er maar vanuit dat ik vandaag of morgen mijn eisprong heb. (weer een lange cyclus dus..)

5. missnien

missnien Lid

10 sep 2011
    65
    1
    0
    NULL
    NULL
    Deze cyclus :D.
    Ik heb ook geen idee wanneer mij NOD is. Het zal ergens zijn tussen 8 en 13 februari. Spannend!

6. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey,
    heb je al een zw test gedaan? ovutestjes zouden ook reageren op hcg hormoon;

7. NinaD

NinaD Niet meer actief

@chrony
    hannelore is wakker! :D
    Daar stond ik helemaal niet bij stil, maar het kan natuurlijk wel!
    Ik hoop het voor je!

8. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie

lol al een tijdje :p

9. chrony

chrony Lid

27 dec 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb vandaag voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan van kruidvat... helaas negatief

Deel Deze Pagina