Wat moet ik hier nou van denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 8 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Bekijk bijlage 503771

Bekijk bijlage 503772

Gisteren was mijn nod, op de foto met 2 testjes is de bovenste van 2 dagen terug. Zie nu wel vaag iets maar weet niet wat ik ervan moet denken. Wat denken jullie?
    Kwaliteit van de foto's is wel een stuk minder nu ik ze hier heb geplaatst

2. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Op die bovenste foto is het meer een vlek dan een streep? Wel roze... Het zou kunnen dat 'ie niet goed is doorgelopen maar dan nog. Ik vind de testen er heel gek uit zien dus zou even een ander merk proberen!

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Het lijkt wel een vlek ipv een streepje aan de rechterkant. Ik denk dat het wellicht wat ophoping van urine is. Ik zou de test, helaas, niet als positief beschouwen. :(

4. Nog anoniem

Bekijk bijlage 503774

Ik vind het inderdaad ook maar een rare "streep" heb hem even in negatief gezet dan is het duidelijker.
    Normaal ben ik netjes op tijd ongesteld. Als ik morgen nog niet ongesteld ben maar even een ander merk proberen inderdaad.

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik zou er even een ander soort test tegenaan gooien. Dit is geen echte streep denk ik.

6. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Is deze van Z&K? Die geven helaas veel valse streepjes. Probeer anders eens een kv (2 voor 5€) of een predictor early (6 dagen voor nod).
    Ik zie de streepjes overigens wel, maar ben er sceptisch over.

7. Nog anoniem

Deze is inderdaad van Z&K ik wist niet dat die valse streepjes geven. Ik zal dan eens die van kruidvat proberen en van predictor Early.

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ben benieuwd wat eruit komt spannend!

9. Nog anoniem

De early test geeft negatief, dan ben ik gewoon te laat deze keer. Jammer...

10. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Gewoon afwachten.. Ik teste 4dagen na nod pas positief. Daarna weer een aantal dagen negatief, dus ik naar de huisarts want was okk nog niet ongesteld. En die zei dat zowel een positieve als een negatieve test fals kan zijn en dat ik na een week maar is op nieuw moest testen. Daar kon ik natuurlijk niet op wachten haha 9dagen na nod pas weet positief getest. Nu ongeveer 8weken, volgende week de eerste echo.. Maar afwachten is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk:D

11. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    denk dat je NOD toch niet is geweest, hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde

12. Nog anoniem

Ja mijn nod was gisteren, ik test ook met ovulatie testjes dus kan niet missen, gisteren 14 dpo
    Wachten tot ik ongi word dus en dan weer nieuwe ronde in

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Welke datum was je ovu test positief?
    En niet iedereen heeft een lf van 14 dagen. Die van mij maar 10-11 en bij een ander misschien wel 16 dagen ;)

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    iig had hij dan al moeten knallen. jammer. succes!

15. Nog anoniem

24 mei had ik een positieve ovulatietest. Dat was gisteren 14 dagen geleden.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    24 mei posi ovu is uiterlijk 26 mei je eisprong en dan zit je vandaag op 13 dpo en is je nod (bij een lf van 14 dagen) dus pas overmorgen op 15 dpo ;) (15 dpo wordt je dan ongesteld en is dan cd 1 dus telt ie niet mee in je lf telling die loopt van dag na ei tot dag van ongi).

17. Nog anoniem

Bekijk bijlage 503812

De kruidvat early test die ik heb gedaan, negatief dus. Ik had het wat bloed met afvegen dus zal wel elk moment doorbreken. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Neem aan dat een Early test toch al had moeten knallen

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    klopt, al is deze niet gevoeliger dan de 2 voor 5. wel jammer, gelukkig kun je snel weer door naar een nieuwe ronde. hopelijk dan met een mooie positieve test

Deel Deze Pagina