Is dit wel goed?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by PandaBeertje, Jun 7, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Lieve mensen,

Het liefst vraag ik niet teveel hierover omdat er toch vanalles verschillend gezegd wordt.
    Maar dit zijn 2 testen van gisterochtend, hij staat er wel maar heel licht. Dit is op dag 31.
    Ik heb een cyclus gehad van 29,30 en nu getest op dag 31. Ben 5 maart gestopt met de pil dus dit is ronde 3. Heb enorm veel klachten.
    Ik zet er nog een reactie onder met een paar foto's. Waarvan nog 1 van gister. En 2 andere foto's die ik vandaag heb gedaan. Die test is ook erg licht maar er staat wel een streepje.
    En ik ga zeker morgenochtend nog eens testen en mocht die nog heel licht zijn dan koop ik nog een pakje en doe ik vrijdag nog 1.
    Ik ben wss wel zwanger maar ik vind ze toch erg licht voor dag 31 en 32. Alhoewel ik niet weet wanneer mijn eisprong is geweest.
    Bij mijn dochter van 2, heb ik ook nooit heel donker getest, maar wel duidelijker als dit. Dat was ook rond de 30 tot 33 dagen.
    Wat vinden jullie? Een streep is een streep toch?
    Kijk ook m'n foto's hieronder.

Liefs, PandaBeertje

2. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Deze zijn ook nog van gisteren, 6-6. Alleen van heel wat uurtjes later. En nadat ik er druppels water over heen heb laten lopen op advies van een ander topic, om te kijken of de streep bleef staan. Nou dat doet hij!

3. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    En deze zijn van vanmorgen 7-6. En overigens allemaal met ochtendurine.

4. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Deze is iets later dan 5 min gemaakt. Maybe 10-15 min later?

5. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zie op sommige foto's wel een tuurstreepje.Zo lang je niet weet wanneer je eisprong was,kun je aan de hand van het streepje niet zeggen of het goed is.Als hij maar wel op gaat lopen,en dat zie ik nog niet.(in het meest ongelukkige geval reageert hij nu op je eisprong,dat kan met deze testen ook voorkomen).Ik zou mezelf met zulke testen nog niet zwanger durven te noemen.
    Ik zal voor je duimen.
    Edit:na nog eens goed gekeken te hebben,zie ik op die van gisteren wel een streepje,maar op die van vandaag niet.

6. V2015

V2015 Actief lid

Mar 19, 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie wel iets op je testen.
    Zou even dagje overslaan en donderdag pas weer testen. Dan moet ie mooi opgelopen zijn.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Op die vandaag zie ik niks... ja wellicht een blurr.. op die van gisteren zie ik wel een hele lichte streep.
    Ben het eens met Pipo dat hij ook op je eisprong kan reageren. Zeker omdat je nog maar net met de pil bent gestopt.

Ik duim voor je dat hij overmorgen duidelijker is.

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

zie je verschil tussen vandaag en gister? Op sommige testen zie ik wel een streepje! Zou zoizo niet elke dag testen! Ik deed het zelf om de 3 dagen heb je meer kans dat ke hcg meer verhoogd is;)! Succes!

Succes!

9. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Voor mijn gevoel test ik morgen wel nog een keer.
    En ik koop nog een test en dan doe ik die vrijdag.
    Dat hij op m'n eisprong reageert geloof ik niet. Ben bij ronde 2 in t ziekenhuis geweest en toen was hij gewoon rond de "normale" tijd bijna gesprongen. En m'n cyclussen lopen mooi (29-30).
    Ik ga morgen nog eens testen en dan vrijdag weer.
    Als ik die andere test kijk sttaks zal ik even t verschil zien. Alleen bij die van gister heb ik er water over heen gegoten dus kan ik eigenlijk niet meer mee vergelijken.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Je bent net 2 maanden vd pil af. Feit dat je eerste 2 cycli 29-30 waren betekent niet dat je nu weer zo'n cyclus hebt en na 2 maanden kan je ook nog niet spreken van een regelmatige cyclus.

Ik zou dus alle opties nog open houden. (Is een advies met goede bedoelingen trouwens).

11. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Ik zie ze zeker. Ze zijn licht maar er is zeker wel wat te zien. Misschien is je eitje wel later gesprongen dan je denkt? Hopelijk lopen ze de komende tijd mooi op!

12. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie op al je testen een streepje! Hopelijk lopen ze mooi op.

13. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Ik ga zometeen even de vlk bellen om te vragen wat ik er van moet vinden. Heb net foto van gister en vandaag samen gemaakt. En zie toch wel een licht verschillende. Alleen nou heb ik op die van gister water gegooid. En die van gister is natuurlijk 24 uur geleden en die van vandaag 2 uren.

Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

14. PandaBeertje

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Verloskundige gebeld. Ze zei maakt niet uit dat hij licht is. Een streepje is een streep. Ongeacht hoe licht. Morgen en vrijdag nog een testje doen.
    Donderdag 30 juni heb ik een intake gesprek bij de vlk.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,999
    15,618
    113
    Nabij Utrecht
    Ok... nou gefeliciteerd dan maar en ik hoop dat je over een aantal dagen een knaltest hebt waar we niet meer omheen kunnen. :)

16. manuela83

manuela83 Actief lid

May 12, 2016
    259
    24
    18
    Female
    thuismama
    kerkdriel
    gefeliciteerd
    ik zie ook bij elk foto een 2e streepje

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Je zou ook nog even over een paar dagen een CB Digitaal met wekenindicator kunnen doen. Is net zo gevoelig als het Kruidvat.

(Overigens is "een streep is een streep ookal is het een tuurstreepje en dus ben je dan altijd zwanger" klinkklare onzin, maar dat terzijde. Er zijn immers ook indroogstreepjes en streepjes die reageren op je eisprong en nee, de ben je toch echt niet zwanger....! )

18. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik zie hem duidelijk. enne waarom een indicator? streep is streep hoor... beetje zonde van het geld ;)

19. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

Dec 21, 2015
    1,447
    393
    83
    Spannend meis! Een voorzichtig gefeliciteerd :)

20. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

Nov 15, 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je bent gewoon zwanger hoor! Ik denk nog kort, maar dat maakt niet uit. Hoop dat je streepjes mooi oplopen. Voor nu een voorzichtige felicitatie!!

Share This Page