Hadden jullie ook dagen achter heen een negatieve test en dan opeens als je de hoop eigenlijk al hebt opgegeven toch een positieve test? Ik ben in twijfel. Ik testte bij mijn eerste zwangerschap zo vroeg (lees:8 dagen voor nod) al positief dat ik ervan uit ga dat het nu weer zo is, wat natuurlijk niet hoeft te zijn. Zat er bij jullie verschil in de zwangerschappen en periode van positief testen?
Bij mijn eerste zwangerschap testte ik erg laat knal positief, een aantal dagen na NOD. Nu test ik al vrij vroeg (dom), wel (inbeeld)streepjes gezien maar beschouw ze negatief. Ik test met kruidvat 2v5. Maar nu wacht ik met testen totdat ik overtijd ben. Ben er helemaal klaar mee!! de onzekerheid en de dingen die ik mezelf aanpraat!! Jij succes de komende dagen!!
Bij mijn derde zwangerschap testte ik op 10 dpo al duidelijk positief met een gevoelige test van Z&K, maar een half jaar geleden was ik ook zwanger maar toen testte ik pas op NOD positief (10 dpo was ie nog witter dan wit), al weet ik niet of dat al een teken was dat het fout zat want dat is 2 weken later een mk geworden. Dit keer heb ik eigenlijk niet eerder getest dan 3 dagen overtijd, maar dat was meer omdat ik het helemaal niet had verwacht dat ik zwanger zou zijn.