Ovulatie test vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by JXL1988, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JXL1988

JXL1988 Actief lid

Feb 11, 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatie test gebruikt. Nu is alleen een klein stukje van de streep echt heel donker (1 mm) de rest is iets lichter dan de controle streep. Is het nu positief of moet de streep helemaal donker zijn ?

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Als het goed is, wordt de testlijn nog donkerder dan de controlelijn. Maar het kan ook zo zijn dat hij juist net lichter aan het worden is, omdat je aangeeft dat je vandaag voor het eerst hebt getest. Ik zou zeggen, klussen!!!!!!!

liefs,
    mamaT

3. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Hoi!

Welke testen heb je gebruikt?

Ik had gisteren weer een positieve ovulatietest van sensitest, maandag was er nog helemaal geen teststreep te zien en gisteren vet positief. Ik had hetzelfde als jij, dat de teststreep wat afloopt. Had ik vorige keer ook, 1x 'geklust' en zwanger!

Succes!

xMarilene

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    De test is pas positief als de T streep even donker of donkerder is als de C streep. Dus gewoon doortesten ;)

Succes!!!

Groetjes Cyntje78

5. JXL1988

JXL1988 Actief lid

Feb 11, 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Ik gebruik de predictor. We hebben nog wel geklust die avond voor de zekerheid. Ik heb de volgende dag(en) ook getest , maar hij blijft steeds hetzelfde. Misschien toch nog geen eisprong gehad ? Maar gisteren en eergisteren was de C streep ook niet zo donker , misschien is de test ook wel fout gegaan. Ik denk dat ik de volgende keer toch maar een andere ovutest ga gebruiken.

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt denk ik het beste gewoon door blijven testen. Doe ik ook wel eens, want je LH-piek duurt soms maar een tijdje en die kun je dus missen als je eenmaal per dag test. Als het testlijntje weer afneemt, weet je dat je daarvoor de LH-piek hebt gehad.

Succes ermee!

7. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik begrijp er niets meer van:( Ik ben nu al vier dagen aan het testen met ovulatietest van het kruidvat. Al vier dagen een lichte streep te zien. Mijn eerste menstruatie cyclus was 28 dagen. Volgens mijn banner zou dit mijn meest vruchtbare dag moeten zijn. Morgen maar weer testen. Dit is de laatste test. En onder tussen maar vrolijk door klussen. Ik wil m,n ei niet missen:)

Ik zal mijn eisprong toch niet voordat ik ging testen gehad hebben. Zou wel erg vroeg zijn. Maar hopen dat hij iets verlaat is.

Hoe ging of gaat het bij jullie?

8. JXL1988

JXL1988 Actief lid

Feb 11, 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Ik heb donderdag voor het laatst getest en de T-streep was wel lichter geworden. Ik had verder geen testen meer in huis dus ik hoop dat mijn ei al geweest is. Ik heb wel 2 dagen erge buikpijn gehad. En dan vooral aan de rechterkant.

9. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

May 19, 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Wij zijn in maart begonnen met ovulatietesten,en dit is mijn eerste positieve test!!!!(kijk in mijn album)
    En ik dacht ook 2 weken erna,van ik zal heus niet zwanger zijn.....en zie eens mijn banner!!!!!
    Ik ben echt blij dat ik ze nu naar 5 jaar toch maar eens geprobeert heb!

Liefs Brigitte

10. JXL1988

JXL1988 Actief lid

Feb 11, 2008
    123
    0
    16
    Brabant
    Ik denk ook dat ik niet zwanger ben. We hebben maar een keer geklust ( vriend is ziek ). En ik weet niet zeker wanneer mijn ei geweest is. Ik ben in juli gestopt met de pil , mijn cyclus was daarna eerst 27 dagen en daarna 31. Maarja ik hoop dat mijn buikpijn een goed teken was.

Share This Page