ovulatie test vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door moederLynn, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Wij zijn begonnen met ronde 1..
    Nu ben ik de vorige keer ook zwanger geraakt doormiddel van de ovustesten maar wat ik me niet meer kan herinneren is dit:

Word de ovutest na maten de eisprong in zicht is donkerder of gewoon uit het niets donkerder en dat hij bijv gisteren heel licht was?

snappen jullie mijn vraag nog? :D

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat verschilt per vrouw. Bij sommigen wordt hij langzaam donkerder gedurende cyclus, ik had bijvoorbeeld 3 dagen duidelijk 2 strepen en daarna weer gewoon wit (en daarvoor dus ook, als je me begrijpt ;))
    Gewoon proberen dus, en als de strepen even donker zijn of bijna en daarna weer lichter worden, is het klustijd!

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Thanx...Ik weet het niet meer van de vorige keer..(ben heel ongeduldig ;)) maar bij mij worden ze nu telkens iets donkerder maar nog lang niet donker genoeg...

ik moet gewoon geduld hebben....

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij zijn ze altijd 1 kleur. Heb altijd een duidelijke (bijna even donkere) teststreep :). En zodra de eisprong nadert worden ze even donker.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij mij is de teststreep altijd aanzienlijk donkerder dan de controle-streep...

Deel Deze Pagina