Ben zo bang! Maar het geeft me ook wel wat rust. Ik had namelijk vorige x 1 dag na nod zo een soort test. En nu al op 9dpo. Hopelijk een plakbeeb!!! 💙💗
Ik zie hem wel en hoop dat ze oplopen. Maar kV geeft tegenwoordig helaas veel dit soort streepjes bij mensen die niet zwanger zijn.. Hoop voor je dat het bij jou niet het geval is n je gewoon zwanger bent
Ik zie hem ook en het kan zeker! Ik had op 8 of 9 dpo ook een kv test die zelfs nog iets donkerder was.. en nu al 5+1, dus echt zwanger. Ik hoop dat die van jou ook op gaan lopen!
Ik denk wel iets te zien maar ben geen fan van dat soort streepjes dan, daarentegen ben je natuurlijk nog erg vroeg. Dus is het nog eventjes afwachten! Spannend zeg. Even door blijven testen! Succes!
Ik zie wat. Kruidvat geeft geen strepen tenzij er opbouw is van hcg. Kruidvat geeft al een positief bij 7 hcg heel weinig dus. Ik hoop dat ze oplopen!
KV geeft ook strepen als er geen opbouw is van hcg!! Hier duidelijke streepjes als deze gehad bij een hcg van 0,4
Ik ben geen echte tuurder, maar zie zeker een streepje! Ik heb geen slechte ervaringen met KV en al mijn streepjes, hoe licht ook, waren positief. Ik denk dat dit voor 9dpo best veelbelovend is!
Dames, ik wacht het rustig af. Ik vind het al heel wat voor 9Dpo en we zullen zien of ze mooi oplopen. De early test geeft ook positieve uitslag. Dus zal wel raar zijn als ze allebei vals positief zijn niet? 😉
Ik zie m ook. Ik heb bij twee van mijn kids ook vanaf 9 dpo positief getest met Kruidvat. Spannend hoor.