hoi, hoi, Kan iemand zeggen of je bij een 2e zwangerschap al voor je NOD bandenpijn kunt hebben? Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, maar heb wel megakrampen onder in mijn buik en rug. Volgende week is pas mijn NOD.
ik had wel behoorlijk veel bandenpijn bij m'n tweede, maar niet voor m'n nod. Vond het ook best wel raar, want ik dacht dat na m'n eerste zwangerschap de boel al wel opgerekt zou zijn! Niet dus...
@Miranda, heb je die kramp dan maar een keer of kan het nog weer terugkomen? Ik had gisteravond na 22.00 uur opeens nergens geen last meer van. Behalve dan de vage klachtjes.
Oke, dan kan ik me daar beter vast op voorbereiden dan... Was wel heel heftig bij mij. Persoonlijk moet ik zeggen dat de weeen die ik had tijdens de bevalling minder erg waren...
nou dan heb je geluk gehad mijn wen kwamen ver boven het gemiddelde uit,werd gemeten en ik ging kapot!mja....je kan over een weekje testen....ik kwam er vandaag achter na het van wat vrouwen gelezen te hebben,dat een ovulatietest ook posi kon zijn als je zwanger bent.ik had er nog 8 dus ik denk voor de grap doe ik dat ff....en verrek...positief....
als je weeën minder erg waren dan de krampen die je nu had, weet je zeker dat er dan niet iets anders aan de hand is? Blindedarmontsteking of zo? Bandenpijn is zeurderig en lijkt heel veel op menstruatiepijn. Lijkt niet op weeën...die zijn veeeeeeeeeeeeeel krachtiger!
Ja, maar daar moet ik dan even wat verder uitlichten. Ik heb maar een half uurtje gewone (rug)weeen gehad. Daarna direkt al persweeen en die zijn (vind ik) minder vervelend!
nou, mijn tweede bevalling heeft alles bij elkaar (van de eerste wee tot en met de bevalling) maar 50 minuten geduurd, maar die weëen waren wel heftiger. Maar ook bij mijn eerste bevalling (die smorgens al begon en snachts pas hevig ten einde liep) vond ik de weëen in het begin toch al krachtiger dan enige bandenpijn die ik ooit gehad heb! En bij mijn eerste kind heb ik toch tot en met de 5de maand veel last gehad van bandenpijn. Bij mijn tweede trouwens tot en met de derde maand. Persweëen zijn idd overigens minder vervelend...als je dan maar wel mag persen dan! (ik vond het persen altijd een hele opluchting, na die weëen)
ik vond het persen ook een hele opluchting,tot ik naar de operatiekamer werd gereden voor een keizersnee...
Ik had wel bandenpijn voor mijn NOD, daardoor 'wist' ik ook dat ik zwanger was... Het gebeurt me vaak als ik een onverwachte beweging maak, en het voelt alsof je een elastiekje net iets te ver uitrekt... *peng* En dat doet zeer Dus Miranda, het kan zeker wel