vanmorgen testje gewaagd met 11 DPO. Mijn eisprong was 4 dagen eerder dan normaal. Mijn LF is 10-11 dagen dus meestal begint bij mij 9 a 10 dpo met bruinverlies gevolgd door menstruatie. Nu niks van dit alles. Vanmorgen dus dit lichte streepje zien jullie m ook?
Ja is hij wel heb ik goed naar gekeken. Maar door uploaden kwaliteit sterk verminderd. Streepje was er binnen de tijd. Ik moet wel eerlijk zeggen vorige maand had ik zo'n streepje met 9 dpo en paar dagen later toch menstruatie dus ik spring nog geen gat in de lucht met dit lichte streepje.
Pfff vind het erg spannend. Morgen nog eens testen. Dan 12 dpo. Bij mijn stil geboren zoontje vorigjaar teste ik 13 dpo duidelijk positief. Meestal 9 - 10 dpo al bruinverlies voorbode op menstruatie maar tot nu toe nog niks. Heb al wel dagen beetje zeurderige buikpijn.
Vanmorgen weer getest maar niet opgelopen. Wel beetje bruinverlies. Nu heb ik dat bij mijn vorige zwangerschappen ook gehad maar ja liever zie je dat niet. Streepje blijft dus erg licht vandaag 12 DPO. Was trouwen wel netjes binnen de tijd en roze.
Balen dat ie niet is opgelopen en je bruin verlies hebt. Ik duim dat hij toch gaat oplopen de komende dagen en het bruin verlies weg blijft.
Ik ben helaas iets minder enthousiast dan de rest. De testen van KV geven tegenwoordig vaak een dun/grijs/wit/schaduwlijntje en je beide testen zijn daar het voorbeeld van Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!