Wie van jullie mee gedaan aan moeders voor moeders?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stefanie912, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hallo dames, omdat ik van dicht bij weet hoe moeilijk het helaas voor sommige sstellen is om een kindje te krijgen, heb ik mij aangemeld voor moeders voor moeders... Nu komt ze maandag maar ik heb geen idee hoe dit precies in zijn werk gaat, hoe ging dat bij jullie? Ben maandag 6weken en 4 dagen zwanger. (Banner loopt 1 dag voor)

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Bij mij kwamen ze langs om wat vragen te stellen. Een soort intake. Ik moest een zwangerschapstest doen en ik kreeg een cadeautje. Ook legde ze uit hoe het in z'n werk gaat allemaal.

3. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik moest een beetje ochtendurine bewaren en een test doen toen de MvM, verder vroeg ze gewoon wat standaard vragen en legde ze uit hoe het ging met plassen en ophalen enzo!

4. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    wat goed dat je mee wilt doen! Ik doe deze zwangerschap voor het eerst mee. Inderdaad beetje urine bewaren voor de test (hoefde bij mij geen ochtendurine te zijn) en de rest legt die mevrouw wel uit toch
    succes! en fijne zwangerschap toegewenst

5. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik heb ook meegedaan. Ze komt thuis voor een intake. Ze doet een test en je krijgt een cadeautje.
    Je krijgt een mandje met flessen. Per dag gebruik je een fles waarin je de uriine spaart. Je krijgt van hun schenkkannen.
    Er wordt met je afgesproken wanneer de flessen worden opgehaald (1x per week op een vaste dag) Je spreekt ook af waar je het mandje met de flessen neerzet.
    Ik spaarde de urine alleen als ik thuis was

6. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat goed dat je meedoet! Doe zelf voor de tweede keer mee, zelf ook meerdere keren gebruik gemaakt van pregnyl, dus voor mij een kleine moeite om wat terug te doen.
    Je krijgt vragen of je geen bloedtransfusie gehad heb en geen hiv heb.
    Inderdaad wat urine opvangen voor de test.
    Je krijgt wat folders en een cadeautje.
    Sommige kunnen gelijk starten, dan neemt de informatrice de kratten mee, ik moest altijd op de bezorging wachten.
    Je kan de kratten op de dag van ophalen gewoon buiten zetten, je hoeft niet thuis te blijven.

7. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Wat goed dat je mee gaat doen! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap meegedaan totdat het mis ging, alle kleine beetjes helpen :)

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.867
    113
    Vrouw
    Wat goed dat je mee doet!

ik heb 2 keer meegedaan en qua uitleg staat hierboven beschreven ;)

Deel Deze Pagina