heey dames. ik ben 01-02-09 begonne met ovulatie testen! ik dacht dat ik 03-2-09 een postief in me handen had ma dat is niet zo 10 min later nog een test gedaan en was een lichte maar zichtbare streep(dus je ziet er 2 streepjes)ma niet positief ze zeggen dat je dan door moet testen en 2 dagen later zeker een positieve ovulatie test moet hebben. ma ze blijven allemaal het zelfde 2 streepjes met niet positief :S heel vreemd! hoe kan dit ? nu is het eenmaal 09-02-09 en is nog steeds niet veranderd! herkend iemand dit ?
je had eigelijk 2 keer per dag moeten testen als het streepje donkerder wordt ipv 10 minuten later, nu heb je waarschijnlijk je piek gemist op 1-2 om 19.30 was mijn ovutest nog negatief, op 2-2 heb ik om 11.30 een positieve ovutest gehad en om 20.00 was ie alweer negatief.. ( zie album) dus tip voor de volgende keer ; als je testen donkerder worden dan 's morgens en 's avonds testen.. liefs daantje
die test van 3-2 lijkt me trouwens best positief hoor..waarschijnlijk als je diezelfde dag een paar uur later ( of eerder) had getest dat ie nog donkerder geweest zou zijn
bij sommige meiden worden ze ook nooit knal, ligt ooit aan het merk.. dan zal dit wel de positiefste test zijn die je krijgt, maar hij is toch redelijk positief?
vandaag is het de laaste avond dat ik ga testen ben het eerlijk gezegt beetje beu! een wordt me een beetje te duur. ik mag me bijna al weer gaan testen :S
welke testen zijn het trouwens? ( is trouwens ook een onduidelijke foto, zie niet dat ie uitgelopen is.. heb je een macro stand op je fototoestel? is een bloemetjes teken, daarmee wordt je foto scherp) anders misschien een keer een ander merk proberen? de dipstick sensitest ovutestjes die ik heb bevallen prima, en heel veel meiden zijn er positief over, en zijn ook nog eens super goedkoop.
de foto is met me tel gedaan. want weet niet meer waar ik en me vriend de camara hebben gelaten! vandaar. ma hiena stop ik me ovu denk! heb 3 verschillende ovu testen gedaan en allemaal geven ze het zelfde aan ook sensitest me vriendin had die nog een paar.
sensitest is bij mij ook 1 week donker geweest, en heb uiteindelijk veel later pas een "echte"positieve test gehad.
raar is dat he ! we klussen gewoon door en we zien wel! ma dit klopt echt allemaal niet hoor volgende keer ma op gevoel denk hahaha