kruidvat zwangerschapstest.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by dunja12, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dunja12

dunja12 Lid

Jan 23, 2009
    29
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zou jullie graag even een goedbedoeld advies geven....
    Ik was met mijn nod van jan. 2 dagen overtijd, dus getest met de kruidvattest 2 voor 10 euro....deze gaf positief aan.
    Bij de huisarts test gedaan....negatief!
    Later weer getest (ondertussen wel licht ongesteld)
    Maar kon ook schoonmaken baarmoeder zijn,
    weer een kruidvat test en wat denk je? positief....ik snapte er niks van toen nog twee gedaan predictor en van de apotheek allebei negatief. Dus niet zwanger....al liet de kruidvat test mij iets anders geloven.
    Vorige week.....een vriendin van mij, ruim over tijd....getest met kruidvat en wat denk je positief!
    Vandaag bij huisarts geweest en test negatief....haar man is gesteriliseerd dus huisarts heeft ook zijn sperma getest en er zat geen actief zaad meer in.....dus als je gaat testen, gebruik een goeie test, dit bespaard een hoop verdriet en twijfel.

Ps. Ik wil heus de kruidvat niet afkammen....maar vond dit zo de moeite waard om even met jullie te delen!

2. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    de kruitvat test is wel een goede test, maar hij is erg gevoelig, ik testte positief met de kruitvat 3 a 4 dagen voor mn NOD.

Maar ik ben het wel met je eens dat je beter een week na je NOD kunt testen met een predictor of een test die meer HCG van je verlangt. Omdat heel veel zwnagerschappen verloren gaan voor of in de eerste week. Test je negatief denk je dat je gewqoon laat bent. Maar test je positief dan beschouw je of de test vals of je denkt, weet een miskraam.

3. barleeus

barleeus Actief lid

Feb 23, 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    de kruidvat 2 voor 5 euro is een goede test, daar hoor je veel goede verhalen over.
    de nieuwe kruidvattest (die waar een plus moet komen) heb ik al meer verhalen over vals positief over gehoord.
    Je schrijft 2 voor 10 euro dus dat is waarschijnlijk die met het plusje?

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    precis.. die met dat plusje is waardeloos..geeft vaak positief aan terwijl dat niet zois.. die andere daarentegen is super.. die goedkope..

5. brusje

brusje Fanatiek lid

Dec 26, 2008
    2,625
    241
    63
    oeps, ik had die goedkope in mijn hoofd, die met het plusje die ken ik niet, maar weet wel wel na een paar ik heeeeeeel licht positief getest te hebben (voor deze zwangerschap) begon ik overal streepjes te zien hahhahah helaas ging het toen niet goed, maar dit keer was ik versteld had niet verwacht dat de test positief was, heb ook om de dag nog twee keer getest, en hij werd wel donkerder :)

6. 894hi

894hi Niet meer actief

die 2 van 5 euro testen heb ik ook steeds gekocht en gaven zodra ik zwanger was gewoon aan dat ik zwanger ben .... dus ik vind t prima testen en dat voor die prijs

7. dunja12, ik heb je topic verplaatst naar het juiste forumonderdeel.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik vind dit wel een hele goeie test..

maar je leest ook vaak dat iemand positief test en daarna negatief..

hoeft niet altijd de fout van je test te zijn, kan ook een vroege miskraam zijn of bepaalde medicijnen die reageren op de test.. ( als je bijv pco hebt KAN je vals positieve ovulatietesten krijgen, staat ook in de bijsluiter)

9. lisje18

lisje18 Actief lid

Jan 8, 2009
    424
    0
    0

die met het plusje doe ik nooit maar ook echt nooit meer gaf bij mij ook een valse posi aan :cry:

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Het probleem is bij heel gevoelige testen dat ze bij een heel klein beetje hcg al positief testen. Zelfs als het al mis is gegaan. Ik heb zelf per toeval positief getest voor nod. Had 3 dagen voor nod al een super duidelijke test. En 1 dag na nod een test die zo donker was als de controle lijn.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd aylin. Sta er trouwens nog steeds van te kijken hoe donker je zw test was,echt nog nooit gezien zo positief voor nod. dat beebje zal zich vast goed vasthouden :) heb trouwens ook nog never nooit zo'n positieve ovulatietesten gezien! Jij hebt gewoon superhormonen hihi, kun je mij niet wat van jou hormonen geven haha. Zie trouwens ook dat de digi cb inmiddels 3+ aangeeft, top!
    Liefs daantje

Share This Page